27 Temmuz 2013 Cumartesi

Sahne Yarışması..


Sahne Yarışması
Belki aranızda izleyenleriniz vardır dizimi.
Bilmeyenler için adı Samanyolu.
Samanyolu dizisinin Sezon finali yaklaşıyor.
Ve bunun için Bana bir düğün salonu gerekiyor.
Nikah masası,çiçekler,masalar,sandalyeler vb.
 
Sizde Benim klübümün sahne bölümüne
bir düğün mekanı yapacaksınız.
En beğendiğim sahne kazanacak.
Odül.
 
Son katılım Tarihi
29/07/2013
2 gün verdim çünkü bölümü bitirmem gerekiyor.
 
Sorusu olan yorum yazsın.
KENDİNİZİ KOYMAYIN.
YOKSA KULLANAMAM.
Klubümün adı = Nevrastardoll


9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yarışma için vb. Diyebilirsin tatlım.
      Nevra

      Sil
  2. BEN XSELAMGİRL ŞU AN YAPIYORUM

    YanıtlaSil
  3. ben de yapacağım gelinlik felan koyıyimmi acaba? bir de kaznırsam o oda bende vr herkese boş şans sevgilerimle :)
    -GirlAlexsandra ;)

    YanıtlaSil
  4. Nevracım İnşallah Hakden Kazanır :)

    YanıtlaSil
  5. merhabaaa klübümde yarışmalar var hemde ödllü adım lovelymina123 nurcillop adlı klübe üye olun ve üye toplama adlı artışmanın altına ben yazın detaylarr kulüpteee

    YanıtlaSil
  6. adım selly_gomez2003 canım hemen ypıorum:)

    YanıtlaSil
  7. 2 tane yaptım olurmu yoksa 1 ini sileyimmi

    YanıtlaSil
  8. Ben de yaptım Nehir023 olan benimki :)

    YanıtlaSil