8 Ağustos 2013 Perşembe

NEREDE BU GİZEM SEMBOLÜ

 
NEREDE BU GİZEM SEMBOLÜ
Hepimizin bildiği üzere bir süre önce stardola yeni görevler geldi. Bunlardan biriside gizem sembolü’nü bulmak. Peki ama nerde bu gizem sembolü.
Gizem sembolü stardoll hesabınızda bulunan sayfaların altındaki “stardoll” logosunun altında  çıkmaktadır. Görüntüsü ise koyu pembe minik bir makyaj çantası şeklindedir.
O halde yapılması gereken hesabınızı açtığınızda, bloğunuz, güzellik salonunuz, tasarla-sat gibi sayfaları ziyaret ederken sayfanın el tarafına bakmanız.
Gizem sembolü her yerde çıkabilmektedir. Bir başka deyişle; coins görevlerini yaparken tıkladığınız sayfalarda, yarışmalar başlıklı yerdeki tüm alt konularda,  oyunlar sayfasındaki herhangi bir oyun sayfasında, hesabınız başlıklı bölümde yer alan sayfalarda ve diğer sayfalarda çıkabilmektedir.
O halde yapmanız gereken stardoll da tek tek tüm sayfaları gezip, sayfanın altında gizem sembolü varmı diye bakmak.
Bunun dışında gizem sembolü her gün yer değiştirmektedir. Bu sebeple bulamadım diye vazgeçmeyin, aramaya devam edin.  Bir önce baktığınız sayfalara yeniden bakın, mutlaka bir yer karşınıza çıkacaktır. Tüm aramalarınıza rağmen yine de bulamadıysanız moralinizi bozmayın her gün yer değiştirdiğinden siz onu bulamasanız bile bir gün o sizi bulacaktır.
Herkese iyi oyunlar dilerim.
 
                                                                                                                                            



19 yorum:

  1. Ben tab böyle sayfa değiştirirken altta ördüm ama tıklayamadım sonra geri gittim ama yoktu =/ Tatlisey9

    YanıtlaSil
  2. ben buldum adım iyiinsan.com ziyaretçi defterime yorum yazarsanız çok sevinirim(ve de nerede bulduğumu söylerim)

    YanıtlaSil
  3. The Saturdays daki Vanessa'yı giydirirken buldum :)

    YanıtlaSil
  4. ben de yagmur_turkel in bazaarında buldum :D

    YanıtlaSil
  5. Ben de bulamıyodum yazı sayesinde buldum yaa :D riri1315 ziyaret edin :D

    YanıtlaSil
  6. genellikle güzellik salonunda oluyor alttaa ben buldum :D bu arada adım fairy_lolipop bakıp oylayın :D

    YanıtlaSil
  7. Ben gizem sembolünü bulmanın çok zor olduğunu bildiğim için hiç uğraşmadım ama dediğiniz gibi o beni buldu bir kullanıcının güzellik salonunda o kullanıcıya makyaj yaparken sayfa kısa olduğu için gözüme çarptı ve hemen tıkladım üyelik çıkışı yapmadan starollda gezinirken yönetici olduğum kulübümün lobisinde gizem sembolünü 2. defa buldum yani sonuçta gizem sembolünü 2 defa bulmuş oldum :) :D XD adım perfectsweet

    YanıtlaSil
  8. eski miss sixty ürünleri satiyorum bazaarıma beklerim ♥
    -incisive

    YanıtlaSil
  9. Ben suitimde buldum :D Bedava 15 sp kazandım ;)

    -GirlAlexsandra

    YanıtlaSil
  10. bende hani üyeler arıyosun ya yanlış k adı yazınca çıkan yer altta stardoll yazısının altında

    YanıtlaSil
  11. ben de buldum :D bulmaya kara verdim bigün sitenize girdim herkes nerde bulmuş yazdım ve tek tek oralara gitmeye başladım.hepsinin tek ortak noktası google+1'in yanında olması :D sonra dikkatim dağıldı yıllık görevlerine daldım bi üyenin yıllığını kalplicekken çıktııı :D hem de aynı gün!!!sitenin güzellikleriii :D ;) tori_odair adım finnick'e bayılırım!!!(finnick'i açlık oyunlarının 2.filmi ateşi yakalamkta bulucaksınız)(finnick fo-e-vaaaaaaaaaa)

    YanıtlaSil
  12. Bne buldum bile ama tesadüf şekilde

    YanıtlaSil
  13. bende buldum azra-hatun klübünde tesadadüfen :D bu arada ziyaret edebilirsiniz nickm ontd

    YanıtlaSil
  14. Oylayın msw için ad ladymarissa2002

    YanıtlaSil
  15. selam ben starblog'ta buldum.sayfanın sol alt köşesinde, google+1 in tam altındaydı:)

    YanıtlaSil
  16. ben ramazan etkinliğini yaparken bulmuştum oda yanlışlıkla tıklamıştım

    YanıtlaSil
  17. ben yaklaşık 30 gün aradım fakat bulamadım bir gün chatte can sıkıntısından patlarken alt taraftaftaki gizemlilik sembolünü buldum ve tıkladım . 2 - 3 gün sonra alt tarafta bi daha gizemlilik sembolünü buldum çok şaşırdıgımı hatırlıyorum sonra gittim 15 sp kazanma ümidiyle bi daha üstüne tıkladım . ne yaptıgımı hatırlamıyorum ama onemli bi şi ile ugrasırken fark etmiştim ve o zaman basmıştım beni direkt spot ışığ sayfasına götürdü ve yaptıgım o onemli iş de kaydolmadan çıkmıştım artık arada sırada görüyorum ama basmak içimden gelmiyor artık :D siz de dikkat edin ona bastıgınız anda kendinizi spot ısıgında bulacagınızı UNUTMAYIN !

    YanıtlaSil
  18. ben de buldum mesajlarda 3 ay önce arkadaşımın mesajına bakıyordum bulunca kalbim küt küt attı ama gereksizmiş bi 15sp verio sadece gizem senbolünü bulunca altta adım geçti "prensess46 has archived the net" yazıyordu bulduğum an 40 kişi birden ziyaret etti beni

    YanıtlaSil
  19. bende buldum adım sunnynikici5 baazarıma bakın ucuz şeyler var

    YanıtlaSil