15 Eylül 2016 Perşembe

Hotbuys ile Kombin Önerisi

Merhaba arkadaşlar 
Bugun size yeni gelen 3 hotbuysla 3 kombin hazırladım. Baştan söylüyorum parçalar bana çok kullanışlı gelmedi ve biraz zor kombinledim. Bu yuzden bir iki kombinde modayı katlettiysem kusuruma bakmayın.

İlk kombin en sevdiğim kombin oldu. Nedeni ise kullandığım hotbuysun küpe olması sanırım. İstediğim parçalarla çok rahat bir kombin yaptım. Hem şık hem sportif oldu denebilir. Bu kombinle ilgili tek sıkıntım hem altın detaylar hem de gumuş detaylar olması. Ben genelde kombinin herhangi bir yerinde altın detay kullandıysam her yerde altın kullanmaya dikkat ederim. Fakat bu pek sırıtmadı gibi.
Nelly.com-PU Headband
Pretty n’Love-Hotbuys Articulated Earrings
Pretty n’Love-Dusty Grey Silk Shirt
Voile-Gold Tendril Belt
It Girls-Rolled Cuff Skinnies
Callie’s Picks-Hung Up Blazer
Nelly.com-Chain Bag
Young Hollywood-Strappy Gold Heels

İkinci kombine bir türlü çanta yakıstıramadım. Arıyorum arıyorum yok ya. El çantası olarak düşünmüştüm ilk fakat pek uygun bulamadım. Hotbuys ve elbisenin birleşimi inanılmaz hoşuma gitti. Çok ciddiyim bayagı beğendim. Ama çantaya yorum bile yapamıyorum:(
Nelly.com-Retro Sunglasses
Pretty n’Love-Hotbuys Floral Crochet Top
Runway-Runway Full Slip
Nelly.com-Chain Bag
Trails-Tie Around Leg Black Sandals

Üçüncü kombin de biraz hoşuma gitti. Fakat bir şey farkettim. Benim çantalarla gerçekten sorunum var. Ya uyduramıyorum ya da çanta koleksiyonumu geliştirmem lazım. Aslında yakıstı gibi ama kombine bakınca ilgiyi çanta topluyor direkt. Bu benim hoşuma giden bir şey değil.
Subcouture-Film Noir Shades
Pretty n’Love-Hotbuys Blush Lace Bralette
Evil Panda-Shoulder Slung Moto Jkt
YSL Tribute-YSL Inspired Suit Pants
It Girls-The Knot Belt
PPQ-Minimalist Strappy Stilettos


Başlıkta da yazdığı gibi bunlar öneri, kimse aynısını yapmak, yapabilmek zorunda değil.Hayalgücünüzü de kattığınızda eminiim bunlardan kat kat güzel kombinler yaparsınız!

Güzel kalın:)


11 yorum:

  1. Farkındamısın bilmiyorum o pantolonla üst ve ceket olmaz ayakkabıda dahil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en muhteşem en guzel kombinleri yaptığımı söylemedim hiç bir zaman. dediğim gibi bunlar sadece öneri. kimse aynısı yapmak zorunda değil

      Sil
    2. Bende senin en muhteşem en güzel kombinleri yaptığını söylediğini demedim yaptığım yorumla verdiğin cevabın ilgisi yok

      Sil
  2. ilk kombin baya güzel.... f-caliskan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de en çok ilkini beğendim^^

      Sil
  3. Muhteşem kombinler... Bu işi gerçekten güzel yapıyorsun fakat bence gereken övgüyü alamıyorsun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, devam ettikçe kendimi geliştiririm umarım!

      Sil
  4. 1. kombindeki kemerin sarkan zinciri ile küpenin sallantılı olması çok kötü duruyor ve dikkati hemen üstüne çekiyor. Renkler birbirine hiç uymamış. Bir karmaşa var ortada. Bence en iyi kombinin 2.si olmuş. Tabi onda da çantayı görmezsek. Elbise ile üstün uyumu muazzam. Zaten son zamanlarda fazlasıyla moda elbisenin içine bluz, gömlek giymek. 3. kombinde tek sorun altın-gümüş detayı. Muhtemelen çantaya takılma sebebin de bu yüzden olmuştur. Altın detayı olmasaydı çanta bu kombine gayette giderdi. Ama elde seçenek olmayınca o kadar oluyor, anlayabiliyorum. Benim de sinirimi bozan şeydir şu altın-gümüş sorunu. Ve bence en iyi kombinin -tabi ki bunların arasında- 2.sidir. Ve lütfen seni yermek için yazdığımı düşünme. Paylaştığın kombin önerileri çoğu stardoll kullanıcılarından güzel. Ama her zaman iyi olmuyor. :) Önerilere tam gaz devam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle düşünmedim tabii ki. eleştiriye ve öneriye her zaman açığım. kendi beğendiğim ve yaptığım kombinleri paylaşıyorum zaten kendi gördüğüm sorunlar dışında başkalarının da gördüğü sorunları öğrenmek güzel oluyor. İlerleme kaydetmemi sağlar umarım. eleştirin ve önerilerin için tesekkür ederim:)

      Sil
  5. Ben kombinlerini beğendim sadece 3. kombininde kullandığın pembe hotbuys'u fazla hoş bulmadım.Onun haricinde çok güzel görünüyorlar.Kötü yorum yapanları da anlamıyorum,profillerine baksak kendilerine has tarzı bile olmayan insanlar,ki ben tarzları olduğundan da şüphe duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o hotbuysu ben de cok sevemedim. kötü yorumlara da iyilerine de açıgım ben yapabildiğim sürece devam edecegim zaten kimse beni yıldıramaz:)

      Sil