29 Eylül 2016 Perşembe

Kitap Önerileri ( Sizlerden Gelenler )

Herkese Merhaba :)

İlk olarak bundan önce yazmış olduğum kitap önerilerine gelen olumlu yorumlar ve ilgiler için
çok çok çok teşekkür ederim.
Yorumları okudukça dile dökemediğim fakat çok güzel bir duygu yaşadım.
Ve gerçekten birazda olsa yardımım dokunduysa ne mutlu bana :)

Bu yazıda ise sizlerden gelen kitap önerileri olacak. :)

Sizlerden gelenler;

» Sir Arthur Conan Doyle'nin kitapları
 » 4N1K - Büşra Yılmaz
» Katre-i Matem - İskender Pala
» Hayal Meyal - Tarık Tufan
» Kanaviçe - Bahadır Yenişehirlioğlu
» Çöle İnen Nur - Necip Fazıl
» Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali
» Gözlük - Koray Yersüren
» 'İnce Memed -1' - Yaşar Kemal
» Beklenmeyen Misafir - Agatha Christie
» Bin Muhteşem Güneş - Khaled Hosseini


Yukarıdaki kitaplar konu olarak ayrılmamıştır. Bazıları ağır bazıları polisiye bazılarıda
aşk romanıdır.
Okul haftasından dolayı kitapların içeriklerini kapsamlı araştıramadım. Fakat
blog takip edenlerimiz önerdiyse bence hepsi harika kitap.

Bir Önceki Kitap Önerisine Gitmek için TIKLA






9 yorum:

  1. Benim de önerdiğim kitapların orada olduğunu görüyorum sanırım. :D (Sir Arthur Conan Doyle ve 4N1K)
    Bir kitap kurdu olarak, birkaç kitap daha önermek istiyorum. ^^
    Açlık Oyunları Serisi (Bildiğim kadarıyla filmi de var, ancak hiç izlemediğim için bir şey diyemem. Serisi ise, gerçekten çok güzel. Üç tane kitabını, toplam on dokuz günde bitirdim.)
    Kitap Hırsızı (Bunun, ilk önce filmini izlemiştim. Daha sonra şans eseri kütüphanede buldum ve okumaya başladım. Toplam.. Beş yüz yetmiş dört sayfa bir kitap. Bana bitirmem için, sadece on iki gün yetmişti.)
    Labirent Serisi (Bir arkadaşımın elinde gördüğüm bir kitap bu da. Şuan okuduğum kitap bittikten sonra ona başlamayı planlıyorum. Arkadaşıma göre mükemmel bir kitap, ancak ben daha bilmiyorum bile :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay, önerilerin süper. (aklından bir sayı tut'u öneririm)

      Sil
    2. O Kitabı da bir ara okumayı planlamıştım. Ancak bir süre sonra isteğim geçti. Yine de okuyacağım! Önerin için teşekkürler ^^

      Sil
  2. Labirent serisinin ilk kitabı gerçekten çok güzel ve heyecanlıydı. Ben okurken şimdi ne olacak diye kalbim çarpa çarpa okumuştum. Ama sonraki kitapları? Pek zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Eğer bulabilirseniz Yürüyen Şato kitabını öneririm. Çok hoş bir kitap. Masalsı bir havası olsa da her yaş grubu tarafından okunabilir.

    YanıtlaSil
  4. Ayşe Kulin-Dönüş -Lanaxdie

    YanıtlaSil
  5. beklenmeyen misafir benden :D eğer polisiye seviyorsanız kesinlikle okuyun son sayfaya kadar katili bambaşka kişiler sanıyosunuz bulmaya çalışıyosunuz olmuyo dehşet sürükleyici şiddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Gözlük'ü ben önermiştim :') pişman olmazsınız ♥

    YanıtlaSil