26 Eylül 2016 Pazartesi

Kitap Önerileri :)



Herkese Merhaba :)


Öncelikle bu yazı stardolldan bağımsız kişisel öneriler için yazılmış bir yazıdır...

Açıkcası ben kitap okumayı çok severim ve bu konuda çok seçiciyimdir.
Kolay kolay bir kitabı beğenip okumam :D.

Benim gibi kararsız olanlara bir kaç kitap önerisinde bulunmak istiyorum.
Öneride bulunurken de ağır kitaplardan çok daha gençliğe 13-20 yaş aralığına hitap eden kitapları yazacağım.
Çünkü ben bile yaşımdan ötürü ağır kitapları okurken bunalıyorum :)

* Uçurtma Avcısı - Khaled Hosseini

Benim filminide izlerken ağladığım bir kitaptır. Ve okumadan önce önyargıyla yaklaştığım bir kitap,
sonradan ise keşke daha önce okusaymışım dediğim kitaptır.

* Piraye - Canan Tan



Aşkı için yaşadığı ortamı, alışkanlıklarını ve benliğini kaybeden kızı anlatan bir kitap.
Sonunda vay be! demeden geçemedim. Her yönüyle harika bir kitap.

Ve diğerleri ;

* Yüreğim Seni Çok Sevdi - Canan Tan
* Böğürtlen Kışı - Sarah Jio
* Yağmur Sonrası - Sarah Jio
* Mart Menekşeleri - Sarah Jio
* Hush Hush Serisi - Becca Fitzpatrick
* Yabancı - Öznur Yıldırım ( wattpad kitabı diyip önyargıyla yaklaştığım ve sonunda keşke daha önce okusaydım dediğim bir solukta bitirdiğim bir kitap. serisi çıkmaktadır)
* Aynı Yıldızın Altında - John Green ( Filmide var )
* Grinin Elli Tonu Serisi - E.L. James ( Filminden bilindiği üzere cinsel ağırlıklı bir kitaptır. Fakat bu serinin konusu cinsellik değildir, içindeki duygular, arzular, tutkulardır. )
* Senden Önce Ben - Jojo Moyes ( Filminide tavsiye ederim )

Birazda Suç- Polisiye Romanlara bakarsak - ben polisiye çok sevmem o yüzden çevreden duyduklarımı yazıyorum-


* On Küçük Zenci - Agatha Christie
* Psikopat -John Smith
* Sherlock Holmes serisi


Ve Wattpad kitapları, yeni genç nesilin ilgi odağı olan wattpad kitaplarının genel konusu kötü çocuk masum kız. :DD oysaki ordaki kızların hiçbiri masum değildir. Masumluğu cinselliğe ve hiç o konularda deneyimimi olmamaya yormuşlar genç yazarlarımız.

Benim okuduklarım ve içlerinden beğendiklerim;


* Kötü Çocuk Serisi - Büşra Küçük ( Film olacak diye haberler var )
* Ölüme Fısıldayan Adam - Büşra Yılmaz
* Karanlık Lise Serisi - Alya Öztanyel
* Yaramaz Çocuk - Dilek Tanrıca
* Solucan Serisi - Zeynep Sey
* Psikopat - Mihrimavi



Benim Aklıma gelenler şimdilik bu kadar..
Umarım yararlı bir yazı olmuştur.
Sizin de Önerileriniz varsa yoruma belirtin buraya ekleyeceğim.

İyi Günler :)


12 yorum:

  1. Buralarda böyle kitap önerileri görmek beni cidden çok mutlu etti. ^^
    Uçurtma Avcısı kitabını tanıdığım bir kişinin elinde görmüştüm, ancak konusu pek bana göre olmadığı için hiç okumadım.
    Hush Hush serisini de bir çok kez duydum ama okuyamadım. :)
    Yabancı ise, betimlemeler çok fazla olduğu için, okumaktan son anda vazgeçtiğim bir kitaptır.
    Sherlock Holmes kitapları ile tamamen bütünleşmiş durumdayım. :D
    Ancak daha çok, Sir Arthur Conan Doyle'nin kitaplarını okuyorum. Suç ve Gizem arayanlar, Sherlock Holmes okuyabilir.
    Wattpad hesabım olmasına rağmen, kitapları pek fazla okumam. Ancak tanıdığım, sürekli okuduğu için birçoğunu biliyorum. 4N1K size de önerebileceğim, sımsıcak hikayesi olan çok güzel bir kitap. ^^
    Ne kadar da uzun bir yorum oldu!:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçurtma Avcısı'nı herkes okumalı bence. En yakın zamanda okumanı tavsiye ederim :) Sherlock kitaplarına bende bayılıyorum. Arada çerez niyetine okuyorum açıkçası :D Böyle yazıları sevdiyseniz devamı gelir :) Okumayı hiç bırakmaman dileğiyle :*

      Sil
  2. Ben kitapların filmlerini izlemeyi pek sevmem bence kitaplar okuyarak kendi hayal dünyanda canlandirarak okuduğunda daha fazla zevk verir.ben ağir kitaplar okumayi severim genelde tasavvuf okurum.benim gibi olanlar varsa iskender pala katre-i matem tarik tufan hayal meyal yeni keşfettiğim yazar bahadır yenişehirlioğlu kanaviçe necip fazıl çöle inen nur ve o ve ben kitaplari iskender pala bülbülün kırk şarkısı şuanda da sabahattin ali kürk mantolu madonna okuyorum tavsiye ederim.kitap okumaya bayılıyorum ve başkalarının da kitap zevklerini merak ederim.kitaplar hakkinda tartışmak gerçekten mükemmel.konu çok güzel olmuş emeğinize sağlık.(durriyekta)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konuyu beğenmenize gerçekten çok sevindim. Stardoll dışında kişisel önerilerde buunmak istedim. :D yaa ben ağır kitapları okurken içindeki kelimelerden bunalıyorum , zevk meselesi. bir sonraki kitap önerilerinde (sonrası olursa) ağır kitaplara değinmeye çalışacağım.

      Sil
    2. İlk okumaya başladığımda bana da zor geliyodu ama okudukca alisiyosun kelime hazninesi gelişiyo.Böyle konular görmek gerçekten güzel.��

      Sil
  3. wattpad kitabı olarak ' gözlük ' adlı kitabı öneririm hiç kötü çocuk masum kız havası yok :) konusu daha farklı seveceğinizi düşnüyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa wattpad kitabı bi iki tane okumuşumdur orda yazanlar çevreden duyduklarım :DD

      Sil
  4. Kesinlikle harika bir yazı!!!Uçurtma Avcısı'nı ben de ağlaya ağlaya okumuştum..Aynı yazarın' Bin Muhteşem Güneş'adlı kitabı da bir o kadar başarılı...Piraye 'de çok hoş bir kitap..öneririm.Stephen King kitaplarına ba-yı-lı-yo-rum! Vazgeçilmezim diyebilirim^^Gerilim severlere kesinlikle öneriyorum :D Bugün de kütüphaneden Yaşar Kemal'in 'İnce Memed -1' kitabını aldım.Biraz kalın ama içeriğini çok merak ediyorum.Çok övdüler:)Bu yazın için sana çok teşekkür etmek istiyorum.Belki de birkaç elin kitap tutmasını sağlayacaksın!^^Umarım devamı gelir:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmenize gerçekten çok sevindim. Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Kitap konularında seçiciyimdir, wattpad kitaplarını okumadım :D orada yazılı olanlar çevreden duyduklarım 13-15 yaşlarındaki kişilerin severek okuyacağını düşünerek ekledim. Ayrıca bir haftadır bu yazı üstünde çalışıyorum her yaşa hitap eden kitapları yazmaya özen gösterdim. Dediğim gibi yazıyı beğendiyseniz ne mutlu bana :*

      Sil
  5. Agatha gördüm orada inanamıyorum bayılırım Christie'ye.On küçük zenciyi okudum çok güzeldi favorim beklenmeyen misafir sana da tavsiye ederim.Sherlock da severim, sussex vampiri güzeldir.Piraye'yi okumuştum güzel, duygulu bi roman.Uçurtma avcısını yakın zamanda okumayı düşünüyorum, bin muhteşem güneş çok güzeldir aynı yazardan tavsiye ederim.Burda böyle şeyleri umarım hep görürüz.Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. uçurtma avcısı ve pirayeyi ben de lisedeyken okumuştum. ikiside harika kitaplar sherlock'un da bende bir kitabı var sanırım adı ölümle randevuydu. onu da çok oldu okuyalı. başka kitaplarını okumadım sherlocku ama alıp okumayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. uçurtma avcısı ilk okuduğum kitaptı harika bir kitap filimide vardı sanırım :)

    YanıtlaSil