24 Eylül 2016 Cumartesi

MSW ÖZEL #ipop8

MSW ÖZEL #ipop8
MSW'de yarı final başladı!
Ülkemizden 15 üye yarı finale kalabildi.
Bizde onları daha yakından tanımanız için röportaj yaptık.
Alfabetik sıra ile günde 3 üye ile röportajımız blogda olacak.
Konuğumuz ipop8
Öncelikle tebrikler yarı finale kaldığın için. :)
Sorularımıza geçelim.
1.Önce seni kısaca tanıyalım. 
- İsmim Sinem. İzmirliyim. :)
2.Kaç yıldır Stardoll oynuyorsun, Stardoll hikayeni kısaca anlatır mısın?
- Stardoll'u çok seviyorum büyüsem bile oynamayı düşünüyorum çünkü hayallerimin geliştiği bir oyun.
3.Yarı finalist olduğunu öğrenince ne yaptın? Bekliyor muydun?
- Çok şaşırdım. Çünkü hiç beklemiyordum hiçte denememiştim.
4.MSW senin için ne ifade ediyor?
- Her şey ifade ediyor tek istediğim yarışmaydı.
5.Üyeler neden sana oy vermeli? 
- Çünkü bu oynu hak etiğimi düşünüyorum
Röportajı kabul ettiğin için teşekkürler.
MSW'de başarılar. Ülkemizi iyi temsil etmen dileğiyle.

ipop8'in suitinden birkaç resim.

Not: Röportajlar alfabetik sıra ile yayınlanacaktır. Başka bir sonuç çıkarmayın lütfen.
5 gün boyunca saat 10.00 - 15.00 ve 20.00 saatlerinde röportajlar yayınlanacaktır bilginize. :)

10 yorum:

  1. Böyle röportajları okumayı çok seviyorum.Ama konuşmalar,sorular biraz daha olsa olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MSW için olduğu için kısa ve öz tuttuk :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Hehhee şeyi de sorsaydınız; "Bebeğin MSW podyumunda niçin çok kötüydü" kfcjcn ☺️☺️😂🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun açıklamasını blogumuza yazmıştı: Şifresi arkadaşındaymış en son o girmiş kıyafetleri gıydirmeyi unutmuş. Dediğine göre böyle..

      Sil
    2. Bilgi için teşekkür ederim. Yanii merakım giderildi. Ve bu röportajlar gerçekten mükemmel ötesii. Aa yeni bi soru gedli aklıma. İpop8 kaç yaşında acabaa. Hani ilk MSW m yazmış ya. Demekki oyunda aktif olalı çok olmamış.

      Sil
  3. Sorulara verdiği cevapları açıklayıcı bulmadım.Diğer röportajlara göre çok basit ve fiyasko cevaplar vermiş.Ayrıca suit dekorlarını da beğendiğimi söyleyemem.Umarım ki MSW'de de fake hesap kullanılmamıştır..

    YanıtlaSil
  4. Kusura bakmayın ama ne olursa olsun, bence bu oyuncu yarı finale kalmayı hak etmiyordu. Herkes sahte hesaptan şüpheleniyor, ben de dahil. Eğer doll'u, seçildiği zaman böyle olsaydı kimse şüphelenmezdi. Ancak seçildiği zamanki doll, çok ucuza yapılabilecek, sıradan bir doll. Umarım stardoll, bu olay için minik bir araştırma yapar. Ayrıca, ona bir şey diyen herkese ''Oyuna beş senemi verdim.'' diyor. Ona bakılırsa ben de oyuna beş senemi verdim ve şuan 75. seviyedeyim. Neyse, HAK EDEN kişinin kazanması dileğiyle.

    YanıtlaSil
  5. çok geçiştirici cevaplar vermiş ayrıca arkadaşıma şifremi verdim üstümü giydirememiş demesi pek de inandırıcı gelmiyor peki kullanıcılar neden öyle bir kılıkla ona oy versin ve madem denememiş kullanıcılar nerden onu buluyo hani hiç reklam falan da yapmamış kesinlikle fake diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  6. BU KIZ FAKECİ SORU İŞARETİ KALMASIN AKLINIZDA KENDİSİ ARKADAŞI İLE FAKE ÇALIŞMASINA GİRDİ BENDE ŞAHİDİM BAKALIM MSW DE TUTACAK MI DEDİLER UMUTLARI YOKTU SONRA KENDİSİ BİLE ŞOK OLDU ORDA DOLAŞMADAN GEZEN HERKESİN BAŞARISINI SORGULAMANIZ GEREKİR HATTA YASEMİN_WOWW BİLE FAKELERİNİ COŞTURMUŞTUR İNANMAYIN BU YALANCILARA FİNAL İÇİN KİM BİLİR KAÇ BİN HESAPLA GÜNLÜK OYLUYORLAR BU SENE TÜRK KAZANMAYACAK HAK ETMİYORLAR ÇÜNKÜ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemin_woww derken? o da mı fake bence güzel giyinmişti. Üzdün :(

      Sil