24 Eylül 2016 Cumartesi

MSW ÖZEL #Jimjarket

MSW ÖZEL #Jimjarket
MSW'de yarı final başladı!
Ülkemizden 15 üye yarı finale kalabildi.
Bizde onları daha yakından tanımanız için röportaj yaptık.
Alfabetik sıra ile günde 3 üye ile röportajımız blogda olacak.
Konuğumuz Jimjarket
Öncelikle tebrikler yarı finale kaldığın için. :)
Sorularımıza geçelim.
1.Önce seni kısaca tanıyalım. 
- Adım Kubilay. 18 yaşındayım. Üniversite  öğrencisiyim, şiir, ve hikayeler yazmayı severim. En çok roman yazmayı severim tamamlanmış romanlarım var. Daha çok yabancı şarkılar dinlerim.
2.Kaç yıldır Stardoll oynuyorsun, Stardoll hikayeni kısaca anlatır mısın?
- 2012 yılından beri stardoll oynuyorum stardoll'a arkadaşım sayesinde başladım gerçek hayatta uygulayamadığım saç kombin stillerini kendi medolluma uyguladım. Daha sonra starblog kısmını keŞfettim ve orada yazılarımı yayınlamak için stardolla' başvurdum ve starbloger olarak stardoll'a devam ettim.
3.Yarı finalist olduğunu öğrenince ne yaptın? Bekliyor muydun?
- Yarı finalist olacağımı ilk haftalarda hissediyordum ama son günlere geldiğimde ümidimi kesmiştim ve kendimi alıştırmıştım. 20 Eylül günü heyecanla açıklanmasını beklerken de kalamayacağımı hissettiğimi söylemiştim kaldığımı öğrendiğimde her semi finalist gibi bende sevindim. Bir yandan da diğer uğraşıp da olamayanlar için üzüldüm.
4.MSW senin için ne ifade ediyor?
-  MSW'nin asıl amacı güzellik yarışması olsa da ben bir yandan bu düşünceye katılmıyorum. Semiye kalmak için yayınlar atılıyor, ziyaretçi defterleri geziliyor koca 2 hafta boyunca uykusuz kalanlar bile oluyor. Semiye çıkanlar güzellikleriyle değil emekleriyle çıktıklarına inanıyorum. Emek vermeden kimse senin medollünü göremezdi.
5.Üyeler neden sana oy vermeli? 
- Üyelerin bana oy vermeleri için rica ediyorum çünkü Me-doll'um erkek medoll ve erkek medoll olarak Finalist olmayı ve tüm %13 lük erkek kullanıcıların adına Erkek me-doll'laında oyunda bir yerlere gelebileceğini kanıtlamak için bana oy vermelerini rica ediyorum.
Röportajı kabul ettiğin için teşekkürler.
- Benimle röportaj yaptığınız için ben size teşekkür ederim :)
MSW'de başarılar. Ülkemizi iyi temsil etmen dileğiyle.

Jimjarket'in suitinden birkaç resim.
Not: Röportajlar alfabetik sıra ile yayınlanacaktır. Başka bir sonuç çıkarmayın lütfen.
5 gün boyunca saat 10.00 - 15.00 ve 20.00 saatlerinde röportajlar yayınlanacaktır bilginize. :)

2 yorum:

  1. Totoyeliz acaba bugün blog partisi yok mu? Geçen hafta da yapmadınız :( Sıkıldık. Bu arada bu röportajı sevdim.

    YanıtlaSil
  2. Erkek medolla semi denemedi uydurmuş

    YanıtlaSil