24 Eylül 2016 Cumartesi

MSW ÖZEL #Ladybabymerve

MSW ÖZEL #Ladybabymerve
MSW'de yarı final başladı!
Ülkemizden 15 üye yarı finale kalabildi.
Bizde onları daha yakından tanımanız için röportaj yaptık.
Alfabetik sıra ile günde 3 üye ile röportajımız blogda olacak.
Konuğumuz Ladybabymerve
Öncelikle tebrikler yarı finale kaldığın için. :)
Sorularımıza geçelim.
1.Önce seni kısaca tanıyalım. 
- Merhaba canım teşekür ederim. Ben merve, İzmirliyim.
2.Kaç yıldır Stardoll oynuyorsun, Stardoll hikayeni kısaca anlatır mısın?
- Yaklaşık 5 yıl oldu küçüklükten beri süslü olmayı severdim hala aynıyım. Alışveriş yapmayı çok severim ve bu oyunu gördüm başta öylesineydi ama sanki gerçek hayattaymış gibi alışveriş stil tarz moda adına yaratıcılık ne varsa aradığım oyundu şimdi başarımı gördükçe çok çok mutluyum.
3.Yarı finalist olduğunu öğrenince ne yaptın? Bekliyor muydun?
- Bekliyordum sanırım çünkü herkes gibi emek verdim sabahlara kadar gezdim yayın attım oy verenlere sonsun minnettarım kazandığımı görünce çığlık atım tabiii :)
4.MSW senin için ne ifade ediyor?
- MSW ülkemizi en iyi şekilde temsil edebilmek demek bu sene inşallah bizden olsun çok istiyorum. Başardığım için msw'de yarı finalist oldum mutluyum.
5.Üyeler neden sana oy vermeli? 
- Üyelerimiz beni beğeniyorlarsa oy versinler herkesin tarzı farklıdır ama inanıyorum ki bu sene TÜRKİYEM kazanacak oylarınızı esirgemeyen bana güzel oylarını sunan herkese yürekten teşekkür ediyorum..
Röportajı kabul ettiğin için teşekkürler.
- Öpüyorum canım teşekkür ederim sana da :*
MSW'de başarılar. Ülkemizi iyi temsil etmen dileğiyle.

Ladybabymerve'nin suitinden birkaç resim.
Not: Röportajlar alfabetik sıra ile yayınlanacaktır. Başka bir sonuç çıkarmayın lütfen.
5 gün boyunca saat 10.00 - 15.00 ve 20.00 saatlerinde röportajlar yayınlanacaktır bilginize. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder