26 Eylül 2016 Pazartesi

MSW ÖZEL #Soul.fly

MSW ÖZEL #Soul.fly
MSW'de yarı final başladı!
Ülkemizden 15 üye yarı finale kalabildi.
Bizde onları daha yakından tanımanız için röportaj yaptık.
Alfabetik sıra ile günde 3 üye ile röportajımız blogda olacak.
Konuğumuz Soul.fly
Öncelikle tebrikler yarı finale kaldığın için. :)
Sorularımıza geçelim.
1.Önce seni kısaca tanıyalım. 
- Gerçek ismim Esengül. Ama oyuna başladığımdan beri Defne ismini kullanıyorum. 19 yaşındayım üniversite 1. Sınıf öğrencisiyim.
2.Kaç yıldır Stardoll oynuyorsun, Stardoll hikayeni kısaca anlatır mısın?
3 yıla yakın stardoll oynuyorum. Oyuna kız kardeşimin tavsiyesiyle başladım. Çocuk oyunu olduğunu düşünüyordum. Fakat daha sonra her yaşa hitap eden bir oyun olduğunu kendimizi geliştirip birşeyler öğrenebileceğimizi gördüm.
3.Yarı finalist olduğunu öğrenince ne yaptın? Bekliyor muydun?
- Emeklerimin karşılığını almak beni mutlu etti ve evet yarı finalist olmayı beklediğimi söyleyebilirim.
4.MSW senin için ne ifade ediyor?
- Msw benim için yeni bir adım diyebilirim. Çünkü sürekli gelişen ve geliştiren bir oyundayız. Her yeni başarı benim için bir artı.
5.Üyeler neden sana oy vermeli? 
- Okul nedeniyle final deneyemeyeceğim. Devam eden herkese başarılar :)
Röportajı kabul ettiğin için teşekkürler.
MSW'de başarılar. Ülkemizi iyi temsil etmen dileğiyle.

Soul.fly'in suitinden birkaç resim.
Not: Röportajlar alfabetik sıra ile yayınlanacaktır. Başka bir sonuç çıkarmayın lütfen.
5 gün boyunca saat 10.00 - 15.00 ve 20.00 saatlerinde röportajlar yayınlanacaktır bilginize. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder