24 Ekim 2016 Pazartesi

Bedavalarla İlgili Ufak Bilgi


Herkese Merhaba :)


Stardollda bildiğiniz üzere zaman zaman bedavalar oluyordu ki hala oluyor.
Fakat eskiye oranla çok daha az - bunu eski kullanıcılar daha iyi bilir-.

Benim kıyafet dolabımda bazı ürünler bedavaya alımdır. Bana sahte
yollarla alıp almadığım soruldu.
Sebebiyse o bedavaya aldıklarımın Callie mağazasında paralı satılmasıymış.

Callie's Picks Mağazası zaten eski ürünleri starplazaya getiriyor.
Yani sahte işlemler vs. bir durum söz konusu değil. Bende 7 yıllık kullanıcı olaraktan her bedava mevcut :DD.




Blogda yer alan bedavalara gitmek için Tıkla
Hepsi geçerli olmayabilir çünkü bedavalar genelde zaman aşımına uğruyor.


Anlamadığınız yer varsa mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz
veya buraya yorum yaparak ulaşabilirsiniz.

İyi Oyunlar :)


1 yorum:

  1. Bazı bedavalar ülke değiştirerek geliyordu. Onları yaptığımızda uyarı alma ihtimaimiz var mı ben zamanında yapmıştım hepsini geri dönüştürdüm

    YanıtlaSil