12 Ekim 2016 Çarşamba

Beyza'dan Öneriler!

Merhaba fecir!

Bu seferki yazımda uzun etekleri nasıl kombin edebileceğinizi göstereceğim. 

*Kombinlerde kullandığım ürünlerin aynısını almak zorunda değilsiniz, ben fikir almanız için paylaşıyorum.*


Bir önceki yazımda da söylediğim gibi değişik, ilginç vb. kombinleri yapmayı daha çok seviyorum.

1. kombinim;

Spor ve şık bir kombin oldu. Bu ceketi genelde kombinlerde kullanmayı zor buluyorum. :D 

2. kombinim;

Çantadan pek emin olamasam da... Ben çok sevdim.

Kombinler hakkında ne düşünüyorsunuz? 
Lütfen aşağıya düşüncelerinizi yazmayı ve bir daha ki önerimde ne önermemi istiyorsanız yazmayı unutmayın.






3 yorum:

  1. ya sen çok güzel şeyler yapıyon iyiki yazarsın

    YanıtlaSil
  2. uzun ceket kombin önerisi de yapar mısııııın

    YanıtlaSil
  3. 1. pek benim tarzım değil ama 2.ye bayıldım.

    YanıtlaSil