3 Ekim 2016 Pazartesi

Dizi Önerileri



Herkese Merhaba :)


Gene stardolldan bağımsız kişisel önerilerde bulunacağım :)
Okulların 3. haftasına geldik. Ders tempoları bence hızlanmıştır.
Bu ders tempolarının arasında 40-50 dk bir mola bence herkese lazım.

Kendimi örnek göstererekten konuşacağım.
Ben okuldan eve geldikten sonra yemeği yerken yabancı dizilerden bir iki bölüm izlerim.
Hem o okul stresinin ve ödevlerin arasında ufak bir kaçamak bence lazım.
Hem o okulun yorgunluğunu atıyorum üstümden, hem de kafam  daha da dağılmış oluyor.

Şimdi Dizi Önerilerimize Gelirsek ;

Game Of Thrones
Sherlock
Doctor WHO
Supernatural
The Walkind Dead
The Vampire Diaries
How I Meet Your Mother
Teen Wolf
Pretty Little Liars
The 100
Arrow


Benim izleyip beğendiklerim bunlar.
Konu konu yazmayı isterdim. Sizler içinde daha kolay olurdu seçim yapmak.
Fakat çok yoğun bir haftadayım.

Bu arada yabancı dizi önerilerinde bulunmamın sebebi Türk dizileri 2 buçuk saat bir bölüm izlemek
günün yarısını alıyor nerdeyse. Yabancı diziler 40 dk rahatça izlenebilir diye düşünüyorum.
Ve konuları gerçekten ilgi çekici.



Sizin de önerileriniz varsa yoruma belirtin lütfen.
Bir önceki gibi ayrı bir yazı altında toplayıp onları da yayımlayacağım.



İyi Oyunlar :*




12 yorum:

  1. Evet yazı da güzel,önerilerin de..Fakat stardoll blogu olmasına rağmen stardolldan çok bağımsız paylaşımlar görmeye başladım.Biraz da stardoll'da dekor,kombin önerileri gibi blog paylaşımları görmek güzel olabilirdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım belirli günler var. o günlerde her konudan yazı yazabiliyoruz. Ki kırk yılda bir böyle stardoll dışı önerilerde bulunduk. Böyle öneriler olmasına rağmen haberler aksamıyo ;)


      - sude_sare

      Sil
  2. Bence GOM'u 18 yaşından küçüklerin izlemesi fazla uygun değil. Keşke uyarı geçseydin. Bilmeyenler diziye başlayıp ilk bölümden şaşırabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diyorum ya içerikleri yazılmadı. ona bakılırsa orda yazılı olan bütün dizilerde 18 içerik var. Sİzler araştırıp izlemelisiniz ki GOT dizisini bilmeyen bu nesilde yoktur. içeriğide dahil

      Sil
  3. Yarın son gün MSW nin. Siz niye yazı yamadınız bununla ilgili? Stardoll twitterden saatler önce bildirdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okullardan geliş saatlerimiz haber aksamasına sebep olabiliyor. ha bu yazı nasıl yazdın diyceksiniz. Bir gün önceden taslağı hazırlanıyor genelde...

      Sil
  4. Scream Queens'i öneriyorum ben.

    YanıtlaSil
  5. Bİşey soylemek istiyorum yalnıs anlama lutfen ama bu blogun adı stardollcufecir yanı stardoll dısında seyler paylaşmanız bana saçma gelıyor ben sadece dusuncemı soyledım her yazarı çok sevıyorum benı yalnıs anlamayın lutfen :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet belki öyle gelebiliri. ama kişisel bir blog peki stardolldan bağımsız yaptığımız çekilişlernenden çok seviliyor. onlarda kişisel stardolla bağı var demeyin lütfen :)) öyle bir zorunluluğumuz yok.

      Sil
  6. Game of thrones bence de her yaştan grubun izleyebileceği bir dizi değil ben 17 yaşındayım geçen sene başladım an direk atlayabilirsiniz ve KESİNLİKLE game of thrones hayatınızda izlemeniz gereken dizilerden effsaanee .. gerek sahneleri olsun gerek oyunculuk olsun harika ve konu çok güzel her karakteri ele alıyor ve sizi çok şaşırtıyor.

    YanıtlaSil
  7. Doctor Who'u herhangi bir kanal yayınlıyor mu? İzlemeyi istediğin diziler listesinin başında yer alıyor.

    YanıtlaSil
  8. Merlin'i mutlaka izlemelisiniz

    YanıtlaSil