9 Ekim 2016 Pazar

En Baştan #2



Merhaba Arkadaşlar!
Eski bir yarışmayı bu günlere taşıdık :) 

Yarışmanın Konusu : 1 hafta boyunca yeni bir hesap açıp o hesabı en iyi şekile getirmek.
Başlangıç Tarihi: 9.10.2016
Bitiş Tarihi: 16.10.2016

Kurallar:
  Yorum bölümüne  orjinal hesabınızın nicki ile yarışma için açtığınız hesabın nickini yazmak.
Kendi Hesabınızdan saç, kıyafet vb. yollananlar diskalifiye olacaklardır.

NOT : SuperStarlık ve Sd yüklemek yasaktır.Adaletli olmak açısındandır. Ve 1 kişi kazanacaktır.
Ve Ödüllere Gelelim: 
Herkese Bol Şans *W*


48 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yarışma için ki hesabın mı yoksa gerçek hesabın mı? :)

      Sil
    2. ben yanlış anlamışm benim hesabım bu :)

      Sil
  2. gerçek stardoll adım barbi_barbi_mor yeni açtığım hesabın adı mor_barbi_barbi

    YanıtlaSil
  3. sertab5 gerçek hesabımdır.
    yarışma için açtığım hesap: harleyquinn-_-.

    YanıtlaSil
  4. Kendi hesabından o hesaba saç, maske vb. ayıranlar kazanacak muhtemelen. Bu yüzden hiç uğraşamam.

    YanıtlaSil
  5. orjinal hesabım : akhiroe
    yarışma hesabım: mo8nlight

    YanıtlaSil
  6. Peki baska hesaptan kiyafet yollayabilir miyiz eger yollanilirsa bence pek adaletli olmaz diye dusunuyorum

    YanıtlaSil
  7. biri sd yüklese anlaşılmaz ki nasıl analayacaksınız

    YanıtlaSil
  8. gerçek hesap: LENA_1905. yarışma için açılan GECE.4

    YanıtlaSil
  9. gerçek hesabım: PinkSla123

    yarışma hesabım: pinksla321

    YanıtlaSil
  10. GERÇEK HESABIM RengarenK1113
    YARIŞMA HESABIM erw99

    YanıtlaSil
  11. orijinal hesap:elifbeyza429
    yarışma için olan:nsanal

    YanıtlaSil
  12. kendi hesabım blacklove_merve yarışma için yeni hesap tarz123mrv

    YanıtlaSil
  13. orginal:pinkzeyneb8
    yarisma icin olan:mary_456

    YanıtlaSil
  14. ben.sen1.1 gerçek hesabım
    yarışma için açtıgım hesabım:ben.senyenihesp

    YanıtlaSil
  15. orjinal hesabım : grzl4
    yarışma hesabım: grzl5

    YanıtlaSil
  16. gerçek hesabım: michibe
    yarışma hesabım: uryuua

    YanıtlaSil
  17. gerçek hesabım =smartsunadiva
    yarışma hesabım=suna_star

    YanıtlaSil
  18. Gerçek hesabım : Stil_
    Yarışma hesabım: NoGeT

    YanıtlaSil
  19. Benim hesap açtım diyelim 90 sd acedemy den gelcek kıyafet filan alsam nazaran sayilirmi

    YanıtlaSil
  20. hesabım: elifciks
    açtığım hesap: harikabayan1

    YanıtlaSil
  21. gerçek hesabım : smile2834
    yarışma hesabım : trgrande

    YanıtlaSil
  22. Gerçek Hesabım: XD496
    Yarışma için açtığım hesap: StarTarz1001

    YanıtlaSil
  23. gerçek hesabım: Tomikalp
    yarışma hesabım: me.before.you.

    YanıtlaSil
  24. Orjinal hesabım- stardoll-hale22
    Yarışma hesabım- stardoll-zayn

    YanıtlaSil
  25. gerçek hesap:dooolliinnaa
    yarışma hesabı:Maleni.martinez

    YanıtlaSil
  26. Gerçek hesabım : kainat_elif
    Yarışma hesabım : ask_duygu401

    YanıtlaSil
  27. Merhaba gerçek hesap : lossm
    Yarışma hesabım : sumpera

    YanıtlaSil
  28. hesabım: behiyeselin123
    yarışma hesabım: race0

    YanıtlaSil
  29. HESABIM: ranagltsry
    YARIŞMA HESABIM : redrose.80

    YanıtlaSil
  30. gerçek hesap : julixce._
    yarışma hesabı : zrza2

    YanıtlaSil
  31. gerçek hesabım: tehlikelibebe
    yarışma hesabım: mamalak47

    YanıtlaSil
  32. yarışma hesabı=mgnus-_-
    orj hesabı=drew-girl

    YanıtlaSil
  33. yarışma hesabı=mgnus-_-
    orj hesbaı=drew-girl

    YanıtlaSil
  34. ne anlamda geliştirmek level mi yoksa tip falan mı?

    YanıtlaSil
  35. yarışma hesabım : nexz2
    orjinal hesabım: nexz

    YanıtlaSil
  36. orjinal hesabım : istalimilano
    yarışma için hesabım : leyleeCici

    YanıtlaSil
  37. yarışma hesabım : BaNuMuAh
    orjinal hesabım: BaNuMuAh

    YanıtlaSil
  38. Gerçek Hesap; Diazepam
    Yarışma Hesabı; Mimesis

    YanıtlaSil
  39. Ben yarışma hakkında şunu söylemek istiyorum eğer sd yükleten varsa geri çekilsin gerçekten bu kul hakkıdır. Bi sürü insanın hakkını yemiş oluyosunuz küçük bir şey içinde böyle bir şeyi kimsenin yapmıyacağını umuyorum. Herkese başarılar.^^

    YanıtlaSil
  40. Gerçek Hesabım: mira12305
    Yarışma için hesabım:mira123punk6

    YanıtlaSil
  41. Gerçek Hesabım: beyza5994
    Yarışma Hesabım: beyza5994

    YanıtlaSil
  42. Ben 1 haftadır yoktum yeni gördüm yarışmayı tekrar yapacak mısınız?

    YanıtlaSil