15 Ekim 2016 Cumartesi

Etkinlik: Konuk Yazar -Yeniden-

Etkinlik: Konuk Yazar -Yeniden-
Evet arkadaşlar bir çoğunu blogda yazar olmak istiyor fakat bu şansı herkese veremiyoruz.
Artık herkes için bir fırsat.
Haftada bir gün sadece sizlerin olacak!
Blogda yazı yazabileceksiniz...
Eğer yazınız beğenilirse blogda kalıcı olabileceksiniz.

Peki nasıl seçileceksiniz?
Bana Facebook'tan ulaşın!
Yayınlamak istediğiniz yazıyı bana yollayın bizde yayınlayalım.
Eğer çok talep olursa gün sayısını arttırabiliriz.

Ne Paylaşabiliriz?
Günlük mağaza haberlerini vb. zaten biz yazıyoruz.
Geri kalan her şey hakkında yazı yazabilirsiniz.
Giyim örneği, öneriler Stardoll ile ilgili ne varsa :D

Artık söz sizde!

Facebook Hesabım için TIKLA

Sorularınız yorum olarak atabilirsiniz..

.

5 yorum:

  1. herkesin yazısı bir kere mi çıkarılacak mesela her hafta güzel yazılar yazarsa gösterilecek mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bi gönderin ona göre düşünürüz :D

      Sil
  2. ŞEY
    BU BAŞLIK İLE ALAKALI OLDUĞU İÇİN SÖYLEMEK İSTEDİM, STARDOLLDA BLOG YAZAMIYORUM YARDIM EDER MİSİNİZ? UYGUNSUZ DİL İÇERİĞİNDEN SÜREKLİ SLİYOR FAKAT YAZDIĞIM BLOGDA ÖYLE BİR ŞEY YOK. YARDIMEDEBİLİR MİSİNİZ LÜTFEN? -mileenadikmeen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım bununla ilgili bir bilgim yok. Stardoll'a mesaj atmanı öneririm :)

      Sil
  3. benim facebookum yok ama bende blogcu olmak istiyorum sd nickim mirselmas

    YanıtlaSil