18 Ekim 2016 Salı

Merhaba Çekilişi

                                 
                                                                                          Herkese merhaba :)
  



Bu blogda yazar olmayı gerçekten çok istiyordum ve sonunda bu şansı yakaladığım için
 çok mutluyum.
Yazar oluşumun şerefine güzel bir dudak çekilişi yapayım dedim :)
                                                                               Adınızı 1 kez yazmanız yeterli olacaktır.
                                                                                            Cuma günü açıklarım.
                                                                                              Hepinize bol şans :)

128 yorum:

  1. harrystyles.com ✨

    YanıtlaSil
  2. almayı çok isterim missie_159

    YanıtlaSil
  3. I_Like_ItPixie

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. sekerbusraa (bu arada yeni yazarlığın kutlu olsun :D)

    YanıtlaSil
  6. starferide12119 Ekim 2016 17:09

    starferide121

    YanıtlaSil
  7. OlmatacağımI bildiğim halde adım:
    Mira12305

    YanıtlaSil
  8. StarPixiprenses

    YanıtlaSil
  9. Popiolduk563xd

    YanıtlaSil
  10. RedKojirohyuga

    YanıtlaSil
  11. sheangelrihanna

    YanıtlaSil
  12. I_love_purple1

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. yanlış yazdım ahsen-99

      Sil
  14. IGOODI
    Katılma şartları var mı?

    YanıtlaSil
  15. seda-pembe-123

    YanıtlaSil
  16. Bazıları 3 er tane yazmis. Gorgusuz musunuz..... burak_bjkelmas

    YanıtlaSil
  17. meryembeyzaknk

    YanıtlaSil
  18. vildan_stellaa

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Fecir ailesinin yeni tatlış blog yazarı hoşgeldin :))) -Katılıyorum kullanıcı adım Afroditzaaaaxd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok sağol hoşbuldum :)))

      Sil