4 Ekim 2016 Salı

MSW 2016 - Final

MSW 2016 - Final
Herkese selam canlarım :)
Yaklaşık bir ay süren yarışma serüveninin sonuna geldik.
uzun süren uğraşlar sonucunda bazıları halinden memnun bazıları ise mutsuz.
Msw 2016 kazananı: Nicholbarbie
2.si ise bir türk kullanıcı olan Yasemin_woww 
ve 3.ise Super_anna_

Ben bu senenin pek heyecanlı geçtiğini düşünmüyorum ve hiç ilk senelerdeki MSW heyecanını bulamadım.
Kazanan yarışmacının tarzını suitini vs. beğendim Gerçek anlamada haketmiş yani.
Vee ayrıca bir türk kullanıcı olarak 2. olan Yasemin_woww'u da tebrik ediyorum çok büyük bir başarı ve her sene almış olduğu dereceleriyle de gurur vermiyor değil.
Benim düşüncelerim bunlar siz neler düşünüyorsunuz?
Ayrıca kazandıkları ödüller şöyle
1.nin kazandıkları
*1 yıllık süperstar üyelik
*Royaltylik statüsü
*2000 sd
*Özel kuşak, taç ve elbise
*Şöhret geçidinde yer alma
2.nin kazandıkları
*6  aylık süperstarlık
*Royaltylik statüsü
*1000 sd
*Özel kuşak, taç ve elbise
3.nün kazandıkları
*3 aylık süperstarlık
*Royaltylik statüsü
*500 sd
*Özel kuşak, taç ve elbise


5 yorum:

  1. Bence de hak eden kazanmış Nevra abla.Hem 2.liği Türk üyenin temsil etmesi çok güzel :) Bu arada evet söylediklerinde sana çok katılıyorum.Cidden bana da fazla heyecanlı bi msw maratonu gibi gelmedi :/

    YanıtlaSil
  2. Beklenen oldu Türkiye kazanamadı ...

    YanıtlaSil
  3. en azından 2. olduk -_-

    YanıtlaSil
  4. azobus kazanmadıya kimin kazandığı önemli değil :D

    YanıtlaSil
  5. ya ben 3 aydır bilgisayara giremediğim için oylamaya da katılamadım ve bugün yeni girdim. :(

    YanıtlaSil