28 Ekim 2016 Cuma

Museum Mile - SNTA 4 Geldi!

Museum Mile - SNTA 4 Geldi!
Herkesin merakla beklediği koleksiyon sonunda geldi.
Fakat çoğu kişi şok oldu.
Çünkü seçilen ürünlerden daha çok hak eden ürünler vardı ayrıca seçilenleri kendi kafalarına göre değişiklikler yapmışlar 
Bknz:

Sakın yanlış anlaşılmasın içlerinde cidden çok hak eden ve seçilenler var. Onları tebrik ediyorum.
Fiyatlar uygun, sc ürünler var.

Aylardır beklememize değen bir koleksiyon oldu mu sizce? Yorumlarınızı bekliyorum..
.

20 yorum:

  1. açıkça söyliyim o kadar harika snta varken gidip irresiblleın saçma baton ekmek tasarımını seçmişler lilatarkana 3meleğe çok üzüldüm en çok hakkedenlerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya :/

      Sil
    2. Aynen onlar daha çok hak etmişlerdi kazanmayı. Bide güzelim kürkü ne hale getirmişler ya. Ne renk geçişleri olmuş ne de gerçekçiliği.

      Sil
  2. kırmızı ceket tasarımı femdeminki gelmiş ama diğer kullanıcınınkine daha çok benziyor hatta onunkinin aynısı

    YanıtlaSil
  3. Fame.Lady.Gaga'nın seçilmediğine inanamıyorum ya. Burada paylaşılan bizim seçtiklerimiz bölümündeki o harkira tasarımlar yerine, basit hiçbir özelliği olmayan o peri kostümünü ne gözle seçtiler merak ediyorum. Gerçekten emek harcayıp da ortaya iyi şeyler çıkaranlara haksızlık be o tasarımı kabul etmek. Bu koleksiyonun birazı değil çoğu hak etmemiş. Elle tutulabilecek, gerçekten hak eden 4-5 tasarım var. Onların dışındakini görmüyorum bile... Stardoll'un bozulduğunun bir kanıtı daha.

    YanıtlaSil
  4. Şu peri kızı kostumu çok güzel olmuş strike gibi olan :D değişiklik çok var ama çok beğendim yapanın ellrne sağlık

    YanıtlaSil
  5. ilk resimdeki tasarımın mükemmelliği ♥ beni benden aldı jsdgfjkafkhagfdjkasgf

    YanıtlaSil
  6. Lilatarkan da kazanmayı hak ediyordu. Ayrıca bazı tasarımları gerçekten mahvetmişler.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni ilgilendiriyor mu istedigimiz gibi yazariz

      Sil
    2. Onunla ilgisi yok hesap açmamış olanlar var veya kendini göstermek istemeyenlerde var ayrıca o seni ilgilendiren bir konu değil bence

      Sil
    3. Hesabı olmayan mecbur anonim yapıyor. Tabi bazı kişiler farklı amaç gütmek içinde anonim yapıyor ki o ayrı bir mesele zaten...

      Sil
    4. En berbat tasarım şu peri kostümlü olan olmuş. Hatta ona tasarım bile demiyorum diğer hak edenlere göre. O derece yani. Stardoll bozmuş işi. Ne güzel bir etkinlik yapıyor, yeteneği olana hak ettiği değeri veriyor dedik ki onu da bozmayı çok iyi becerdiler. Pes!

      Sil
    5. Peri kostümü ne kadar berbatsa o kadar üzerinde değişim yapmışlar :D :D

      Sil
  8. Mavi Erkek kazağını çok sevdim diğeleri de güzel ama çoğu ürünün albenisi yok.

    YanıtlaSil
  9. Rezalet.Sadece 2-3 çalışmayı başarılı buldum.Onca başarılı çalışma varken basit bir elbise tasarımının seçilmesini doğru bulmuyorum."Bizim seçtiklerimiz" diye bir yazı paylaşmıştınız.Ordaki üyelerin kazanamaması üzücü..çünkü gerçekten hak ediyorlardı.Benim için gerçek kazananlar onlar.Kesinlikle kazananlar da emek vermiştir,onlara bir sözüm yok zaten.Ama keşke diğer emekleri de göz ardı etmeselerdi..En azından mağazaya daha fazla ürün gelseydi..Belki gerçekten hak edenler hak ettikleri yeri bulurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın.Sana katılıyorum.

      Sil
  10. Telden yazdığım için anonim olmuş normal olarakta söyleyeyim stardoll iyice bozulmuş hatta nicknamemide yazayım cutelike ve hala şu tasarıma güzel diyenlere gerçekten üzülüyorum bazı kişilerin etek arkasına saklanıyorlar -_-

    YanıtlaSil
  11. Bazı ürünlerin çoğu çok güzel.Aşık olduğum ürünler var :D Ama bazıları gerçekten çok kötü..Ayrıca cidden bazı tasarımları bozmuşlar çok kötü olmuş :/ Fiyatları da gayet uygun geldi.Hem bazı hak edecek kişiler de vardı.Keşke onlar da koleksiyonda olsaydı :)

    YanıtlaSil