18 Ekim 2016 Salı

Spothlight Işığı 'Cadılar Bayramı'

                                                                                                   Merhabalar,
                                                     Ben yeni yazar Sema.Kendimden kısaca bahsetmem gerekirse
                                               18 yaşındayım ve bu yıl üniversiteye hazırlanıyorum. Nickim Hazer224.
                                                                   Sizlerle çok iyi anlaşabileceğimi düşünüyorum :)

                                               Biliyorsunuz ki yaklaşan 'Cadılar Bayramı' nedeni ile ilk önce Bad Mod
                                                                          ardından ise Callie's Pick Dekor gelmişti.
                                                                             Ben ise bu yazımda stardoll üyelerinin
                                                              Cadılar Bayramını nasıl işlediklerini göstermek istiyorum :)
                                                                      Bunun için Spotlight'a atılan fotoğraflar arasından
                                                   en beğendiğim Spotlight fotoğraflarını sizlerle paylaşmak istiyorum :)
   
                                                           Eskinin korkulu rüyası olan Chucky(Çaki) benzetmesi yapan
                                                                               bu dollu gerçekten çok beğendim.

  Yine karşımızda American Horror Story'deki palyaçonun kılığına bürünmüş  bir doll.

Ve farklı dekorlar;

Ben hepsini teker teker çok beğendim.
Eğer sizlerde beğendiyseniz aşağıya yorum bırakmayı unutmayınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder