31 Ekim 2016 Pazartesi

Starcoins Kombin

Starcoins Kombin 
Merhaba Stardollcufecir ailesi , 
Adım Öykü 
Stardoll'u 6 yıldır oynamaktayım.
Kullancı adım oykuirmak.
Bu haftanın konuk yazarı benim. 
Sizlere bu hafta Sc li bir kombin sunmak istiyorum.
  Bu aralar sonbaharla kış arasında bir geçiş mevsimi var.Ne üşümemiz ne de sıcaktan bunalmamız için hem şık hem de rahat bir kombinim var.
 Biliyorsunuz bu aralar dar pantolonlar moda.Ve üstüne biraz kısa bir tunikle harikalar yaratabiliriz. Rahat ve sıcak tutan hafif topuklu ayakkabı ve küçük bir çantayla da bu uyumu tamamlayabiliriz.    

Basics Hırka -90 sc  
Basics Pantolon-45 sc 
 Basics Tunik Bluz- 47 sc 
 Callie's Picks Ayakkabı-110 sc  
Pretty n Love Çanta -57 sc   

 Evet arkadaşlar sizinle şıklıkla darlığın uyumunu sevdiğim bir kombini paylaşmak istedim.Yazımı okursanız memnun olurum.

İyi oyunlar. -Öykü (Oykuirmak)

Siz de Konuk Yazar olmak istiyorsanız Detaylar için TIKLA

10 yorum:

  1. Kombinin yanlış üst kısım güzel fakat o pantalonla birlikte kombinin çok soluk olmuş bence.O tarz bir ayakkabı kombine ve kombinin tarzına uygun değil çantaya gelirsek bu çantayı kullanan kaldımı bilmiyorum özelliklede bu kombinde felaket duruyor.Yorumum herkese göre değişir ama ben doğru olanı söylüyorum 6 yıldır bu işle uğraşıyorum lütfen ters cevaplar vermeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada ben 6 yılı geçkin bir süredir bu konuyla ilgileniyorum ve uğraşıyorum.Görüşlerinize katılmıyorum.Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Görüşünüze katılmıyorum. Pastel tonlardaki giysi kombini çok hoş ve romantik bir tarz oluşturuyor. Çanta çok zarif. Herkesin kullanması gerekmiyor.Modeli ve giyim biçimini çok beğendim. Paylaşım için konuk yazara ve sayfa yöneticisine teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bu şey değil mi ya stardollcufecir paylaşımı beğenilmeyen konuk yazarın fake hesapları?

      Sil
    2. Ya bu şey değil mi diyen de şu mu acaba :Kendini bilmeyen herkese maydonoz olan ve gönderiyi beğenmeyip böcek gibi debelenen...

      Sil
    3. Ayrıca ya demişsin ya Y harfi büyük harfle yazılır ama sen anlamayabilirsin.Hani sahte yerine fake demişsin ya Türkçen de zayıf olabilir; yani Caps Lock la yazmam gerekir y harfini.

      Sil
  3. çok cahilsiniz. kombin gerçekten kötü. sonbahar ve kış geçişinde neredeyse bembeyaz giyinmek başta hata, madem pastel giyineceksin ona göre bir ayakkabı seç. kombin günlük, çanta abiyeye kaçıyor. mikro omuz çantası taksaydın en azından. altı seneden fazladır bu işle ilgilenmen stardoll oynamaktan ibaret anlaşılan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalırsa cahil olmak sizin tutumunuzda saklı:Zevklerin ve renklerin tartışılmayacağını öğrenememişsiniz henüz... Giyime gelirsek o çanta abiye sözcüğünün a ısndan bile geçmez.Ailemde modayla ilgilenenler vardır ayrıca sizin tarzdan anlamınızı geçtim; yazım-noktalama kurallarından haberiniz yok öncellikle cümleye büyük harfle başlanır onu öğrenememişsiniz.Son olarak da tanımadığınız bir kişiye emir verir gibi,pervasızca samimi bir şekilde konuşamazsınız!

      Sil
    2. O çanta için abiye demişsin ya modadan anlamayanlar içinde dünya listesine alırlar seni cicim.

      Sil
  4. Ayrıca da çok fazla anlatım bozukluğu yapmışsınız.Dilbilginiz de berbat bana göre.

    YanıtlaSil