10 Ekim 2016 Pazartesi

Subcouture'den Neler Alsam?

Subcouture'den Neler Alsam?
Herkese selam canlarım :)
Bildiğiniz gibi cuma günü Subcouture mağazası geldi.
Bu mağazasını özelliği 2 gün kalıp gitmesidir.
Bu koleksiyonu çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim seçtiğim parçalar haricinde.
Hem ürünler çok pahalı geldi bana yani çok da kullanışlı olmayan bir kürke 48sd verilir mi?Sanmıyorum...
Her neyse ben resimdeki parçaları seçtim benim alamayı düşündüğü parçalar bunlar.
Bir de çoğu kişinin değerleneceğini düşündüğü bir parça var.
Bu pantolonu ben beğenmedim bana kalırsa kalitesiz duruyor ve pek tarz olduğunu düşünmüyorum.Eğer beğendiyseniz bunu da alabilirsiniz.
Umarım yardımcı olmuştur :) Yorumlarınız bekliyorum.
Çabukkk 8 saatiniz kaldı!..

8 yorum:

  1. 48 sdlik heart faux fur adlı ürünü bende ilk başta pek beğenmemiştim fakat alınca hoş duruyor fiyatı evet pahalı ama normalde çoğu ünlü giymiş rihav-nna ve kendallda bunların arasında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana aşırıkaba ve kötü geldi ya yani ona 48 sd vereceğime callie nin son koleksiyonuna gelen beyaz Melbourne minimalism tribute bluzlerinden alırım hemde 2 tane :D senin nasıl kombinlediğini görmek isterim <3

      Sil
  2. Şans bana gülmüyor..Subcouture'un bir önceki koleksiyonu gerçekten çok güzeldi fakat bu koleksiyon berbattı ve ürünlere göre çok çok pahalıydı.Bir önceki koleksiyon ben ss olmadan 1 hafta önce gelmişti,dolayısıyla alamamıştım,bu koleksiyon geldiğinde ss'ydim ve sd'mde vardı ama ürünler berbattıı,özellikle de kumaşları.Sadece 2 ürün aldım o da resimdeki etek ve ayakkabı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın cnm bence de bu koleksiyon sdleri harcamaya değmeyecek türdendi :\

      Sil
    2. Bence de haklısınız eskisi gibi güzel şeylerde gelmiyor artık *-*

      Sil
  3. bencede berbat bir koleksiyondu sadece ayakkabıyı aldım onun dışında hiç bir ürünü beğenmedim :/

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil