12 Kasım 2016 Cumartesi

Beklerken Çürüdüğümüz LE GELDİ!

Beklerken Çürüdüğümüz LE GELDİ!
Dün Stardoll bizi şaşırtarak Cumartesi günü yeni LE koleksiyonun geleceğini duyurdu.
Bizler ise ss olduk, para yüklettik sabah pc başına geçtik.
Bekledik bekledik bekledi ve yine bekledik...
Sonunda saat 8 gibi ürünler çıktı.
Fakat yine sorunlarla geldi koleksiyon. 
Öncelikle ana sayfada LE yazısına tıklayınca bizi biten Antidote koleksiyonuna gönderiyor.
Ve şu an bazı ürünler görünmüyor mağazada..

(Görünmeyen ürünler)

FAKAT bu sorunlar koleksiyonun güzelliğini geride bırakmadı.
İlk dakikadan ceketler tükendi bile.
Diğer ürünler tükenmeye devam ediyor.
Kaçırmayın bence..
Sizin yorumunuz ne koleksiyon hakkında?

Ayrıca ürün alan herkese bu taç bedava olarak geliyor..
.

8 yorum:

  1. sizce hangi parcalar alınmalıydı? ben pembe kürkü ve beyaz dekolte gömleği alabildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o tarza göre değişir. Ben hepsine yetiştim fakat pembe ceketi beğenmedim o nedenle almadım. :D

      Sil
  2. of sdm 60 sdydi sadece askeri tarz ayakkabıyı aldım sizce iyi mi ben beğenmiştim

    YanıtlaSil
  3. taç daha güzel keşke normal satılsaydı alırdım -_-

    YanıtlaSil
  4. Taca bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Far ve dudak beni hayal kırıklığına uğrattı! Güzellik salonu yerine suitime geldiler:( sizce düzelir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer küçülmüyosa düzelebilir, ama suitten güzellik salonuna gideceğini sanmam

      Sil
  6. Ben Dolce Gabbana Sweatshirt, Pembe Kürk vardı orda o, bir de gözlüğü aldım, gözlük çok hoşuma gitti ve çabuk tükenmemesine şaşırdım. Bu arada Taç çok güzel, en kullanışlı LE bedavalarından birisi bence

    YanıtlaSil