22 Kasım 2016 Salı

Beyza'dan Öneriler!

Merhaba fecir!

Biliyorsunuz ki yarın TEOG sınavı var!

Bende sizlerle bunun hakkında biraz konuşmak istiyorum.

Okullar açılalı neredeyse 3 ay oldu ve siz eğer 3 ay boyunca hiçbir şekilde çalışmadıysanız, son günde çalışmanızın bir anlamı olmaz
.
Bugün sizin yapacağınız tek şey kendinizi dinlendirmek...
Sadece yatmadan önce defteri son bir kez okuyun.
Akşam erken yatıp sabah erken kalkın ki vücudunuz dinç olsun kahvaltı yapmayı sakın unutmayın!

Yarın sınavdan çıktıktan sonra sakın cevaplarınızı arkadaşlarınızla karşılaştırmayın!
Bu sizin moralinizi bozacaktır eğer moraliniz bozuk bir şekilde o sınava girerseniz sınavın kötü geçme ihtimali yüksek olabilir.

Bildiğim kadarıyla 30 dakika mola veriliyor, bu süre içinde kendinizi yoracak şeyler yapmayın, enerjinizi boşa harcamayın.

Sınav anında heyecanlanmamaya çalışın, siz kendinizden eminsiniz yaklaşık 3 aydır hazırlanıyorsunuz sınav başarılı geçecek emin olun!

Umarım başarılı geçer hepiniz istediğiniz liseyi kazanırsınız hepinize bol şans diliyorum. ❤

**UNUTMAYIN Kİ SİZ PSİKOLOJİNİZİ NEYE HAZIRLARSANIZ SONUÇTA ÖYLE OLUR**



Bu ve diğer haberleri daha iyi yazarım diyorsan TIKLA ve iletişime geç!


5 yorum:

  1. Teşekkürler çok güzel bir yazı olmuş. Beni çok motive etti :)

    YanıtlaSil
  2. ya benim de yarın teogum var ayn abla dedğn gibi son tekrar işallah güzel geçer sizinde dualarınızı bekliyorum iyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
  3. ya benim de yarın teogum var ayn abla dedğn gibi son tekrar işallah güzel geçer sizinde dualarınızı bekliyorum iyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
  4. THE FALL -DÜŞÜŞ- VE AŞKIN MELODİSİ NE ZMAN BASLAYACAK?

    YanıtlaSil
  5. stardolla nerden ulasa bilirim?

    YanıtlaSil