21 Kasım 2016 Pazartesi

Ceketli Kombin Önerileri

Ceketli Kombin Önerileri
 Merhaba Stardollcufecir ailesi ,  
Adım melek  Stardoll'u 2 yıldır oynamaktayım.
 Kullancı adım starr2005 
Bu haftanın konuk yazarı benim.  
Sizlere bu hafta 3  farklı kombin örneği sunmak istiyorum…

1)
Orgınal future freestyle top:  11 sd
 Museum mile femdem jacket: 18 sd 
Nelly slashed super stretch  jeggings : 18 sd 
Museum mile mega mashytik platforms: 17 sd
 Voile dogwood headpiece: 4 sd 
Nelly quilted  backpack : 9 sd

 2)
Orginal future sd baseball jacket: 18 sd 
Nelly beach please top: 12 sd 
 Bird’s eye black high  waist bikini bottom: 7 sd 
Vinyl black shaer partihose: 85 sc 
Museum mile mega mashytik platforms: 17 sd 
Orginal future brooklyn cap: 5 sd

3) 
Orgınal future freestyle top:  11 sd
 Basics black high waists  short : 38 sc
 İt girls suede over shoulder biker: 21 sd 
Vinyl black shaer partihose: 85 sc 
Museum mile mega mashytik platforms: 17 sd
 Evil panda mickey ears headband: 5 sd

Siz de Konuk Yazar olmak istiyorsanız Detaylar için TIKLA

8 yorum:

  1. Ay ben bu tip kombin gormekten biktim artik.

    YanıtlaSil
  2. Arkads ben bayildim cok kullanislilar ve ucuzlar

    YanıtlaSil
  3. Bu nasil bir doll dur ya.Neden bide bunlara "tatli tip"diyolar anlamis degisilim.Igrenc gercekten kb.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neresi tatlı değil senin ki ğrenç dir eminimki böyle güzel insanı beğenmiyorsun senin ki iğrenç modadan anlamdığın belli her haliükarda

      Sil
  4. benco çok güzel bayıldım

    YanıtlaSil