13 Kasım 2016 Pazar

Mağaza Kombinim - It Girls

Merhaba canlarım :)
Bundan sonra sizler için mağazadan kombinler yapıp 
paylaşmaya karar verdim.
Mağazadan yapma sebebim beğendiğiniz bir kombin olur ve kendinizde kullanmak isterseniz
ürünleri mağazadan rahatlıkla bulabilesiniz diye mağazadan yapıyorum.
Bu yazımda sadece 'İt Girls' mağazasına ait 
ürünlerle kombin yapacağım :)
Ürünlerin hepsi İt Girls mağazasına aittir.
Fiyatları ise;
Bluz:12 sd
Lacivert Etek :240 sc 2*240=480 sc
Gold Etek:20 sd
Ayakkabı: 8 sd
Çanta:26 sd
Kolye:8 sd
Toplamda:74 sd 480 sc tuttu.
Biraz tuzlu bir kombin fakat ben çok beğendim.
Kombini kendi elinizde olan ürünlere göre
uyarlayabilirsiniz.
Mağazadan sc kombin örneği de paylaşmayı düşünüyorum sonraki yazımda.
Aşağıya bir sonraki mağaza kombinimde
hangi mağazayı kullanmamı istediğinizi belirtirseniz çok mutlu olurum :)
Hepinize mutlu pazarlar :*


2 yorum:

  1. kombin işini iyi yapan beyzaela22 var bence bırakta o yapsın sen yapamıyorsun

    YanıtlaSil
  2. bende limited edition'a yeni gelenler ile bir kombin yaptım :) mileenadikmeen stardollun kullanıcısıyım bana ulaşırsanız bunu sizinle paylaşmak isterim :)

    YanıtlaSil