26 Kasım 2016 Cumartesi

Öneri: 2SD'ye Choker Yapımı

Öneri: 2SD'ye Choker Yapımı
Herkese selammm :)) 
Ben Selinay stardollu 1,5 yıldır oynamaktayım hesabımın adı mysena5 , 
Ben bu yazıyı yazmadan önce saatlerce düşündüm ne hakkında yazsam diye ve aklıma bu yıl çok moda olan tasma kolyeler ( choker ) geldi..  
Bende şimdi sizlere 2 SDye choker yapımını göstereceğim.. 

 Öncelikle StarDesinHair bölümüne giriyoruz. Fotoğraftaki gösterdiğim bölüme giriyoruz, 
gösterdiğim parçayı seçiyoruz, istediğiniz rengi , kalınlığı vb.de ayarlayabilirsiniz, 

Sonra gösterdiğim gibi yerleştiriyorsunuz. 

 Tekrar aynı parçadan alıp ters çevirip yerleştiriyorsunuz.. 
 Ve bu kadar tasma kolyemiz hazır.  Bence doğru kullanıldığında çok şık duruyor ve üstelik çok da ucuz. 
 Okuduğunuz için teşekkürler.. ❤

Siz de Konuk Yazar olmak istiyorsanız Detaylar için TIKLA

5 yorum:

  1. Bunları çoğu kişi yapıyor zaten.

    YanıtlaSil
  2. Çok basit ve herkes yapıyor. Daha yaratıcı ve yararlı konu bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Vay canına :DD Hiç gormemiştim

    YanıtlaSil
  4. benim de adım selinay :D gdjabdj

    YanıtlaSil
  5. Bu mu yani? Gönderilen yazıların arasından seçip yaptığınızı sanıyordum.

    YanıtlaSil