15 Aralık 2016 Perşembe

Beyza'dan Öneriler

Herkese selaaaam!

Uzun zamandır öneri yazıları gelmiyor farkındayım ve bunun için sizden özür diliyorum veee artık daha değişik bir şey yapmaya karar verdim!

Haftada 2-3 kere ya da daha fazla öneri yazıları paylaşmayı düşünüyorum.
Her ayın sonunda ise sizlerden birisinin yaptığı bir kombini paylaşacağım!
Bugün paylaşacağım kombin geçenlerde gelen Gucci Tribute mağazasından çok beğendiğim bir ürün ile;

Siz güzel bir çorapla tamamlayabilirsiniz benim uygun bir çorabım olmadığı için giymedim.
Kombin hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yazarsanız sevinirim.
Sevgiyle kalın. ❤



4 yorum:

  1. fikrini de kombinini de çok çok beğendim kesinlikle devam etmelisin

    YanıtlaSil
  2. ayakkabı biraz benim tarzım olmadığı için ısınamadım ayakkabıya ama onun harcinde herşey çok iyi

    YanıtlaSil
  3. gerçekten güzel olmuş ben beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. bot ve çanta dışında çook beğendim

    YanıtlaSil