26 Aralık 2016 Pazartesi

Dolce & Gabbana - İnspired!

Herkese Merhaba!
Biliyorsunuz bugün Dolce & Gabbana Tribute mağazası geldi.
Bende gelen ürünlerin gerçek hallerini sizlerle paylaşmak istedim.

(Dolce & Gabbana - 2017 - Spring - Summer)


dolce and gabbana 2017 ile ilgili görsel sonucu

İlgili resimdolce gabbana 2017 spring summer ile ilgili görsel sonucu


İlgili resimdolce gabbana 2017 spring summer ile ilgili görsel sonucu


dolce gabbana 2017 spring summer ile ilgili görsel sonucudolce gabbana 2017 spring summer ile ilgili görsel sonucu


dolce gabbana 2017 spring summer ile ilgili görsel sonucuİlgili resim


dolce and gabbana 2017 men ile ilgili görsel sonucu

Siz bu tür yazılardan hoşlanıyor musunuz?
Yeni gelen koleksiyonu nasıl buldunuz?

2 yorum:

  1. Evet bu tür yazılar hoşumuza gidiyor. Stardoll'a gelen ürünlerin gerçek halini görmek enterasan ve bir o kadar da eğlenceli :) Umarım bu tür yazıların devamı gelir.

    YanıtlaSil
  2. derleme için teşekkürler; ama ben koleksiyonu beğenmedim. Her şeyin üzerinde bir haç işareti var ya da İsa-Meryem resmi. Ben bu tür koleksiyonun her ülkede yayınlanmasını doğru bulmuyorum ve o nedenle de tepkiliyim!

    YanıtlaSil