13 Aralık 2016 Salı

Gift-O-Meter Geldi!!

Gift-O-Meter Geldi!!
Merhaba Fecir :)
Bugün stardollda sağ üst kısımda duran kırmızı hediye
paketi dikkatimi çekti.
Tıkladığımda geçtiğimiz yılda yapılan Gift-O-Meter in geldğini
fark ettim.
Bilmeyenler için Gift-O-Meter ne oluyor hatırlatayım.
Yukarıda da gördüğünüz üzere stardollar metresi var.
Bu metredeki sınırları geçtiğiniz takdirde hediyeler kazanacaksınız.
Her sınır için ayrı bir hediye.Yani toplamda 10 adet hediye toplamış oluyorsunuz.

Ve bunlarda verilecek olan hediyeler.Ben bazılarını cidden çok beğendim.
O yüzden 300 sd yi gözden çıkardım diyebilirim :)
Peki sizler bu yılki Gift-O-Meter hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sağlıcakla kalın :*



Bu ve diğer haberleri daha iyi yazarım diyorsan TIKLA ve iletişime geç!


19 yorum:

  1. sadece starplazadan mı alışveriş yapmamız gerekiyor bazaardan yapsak da olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece mağazadan canım, bazaardan olunca olmuyor.

      Sil
  2. peki bu sdler karşılığında kendimixe hediye yollasak gelir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediye yolladığın hesaba gelir ürünler.

      Sil
  3. İkinciye,yedinciye ve onuncudakidaki pantolona bayıldım.-LANAXDIE

    YanıtlaSil
  4. sadece sd harcamalıyız dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mağazadan alışveriş yapmalısın.

      Sil
  5. nasıl geçiliyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağazadan alışveriş yaptıkça o çubuk dolacak ve ürünler gelecek.

      Sil
  6. Yardım edebilir misiniz ? 2 ürün dolduğunu gösteriyor fakat ürünler gelmedi ne yapmalıyım acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun için stardoll yardım merkezinden kendilerine mail ile şikayetini iletebilirsin eğer gerçekten gelmediyse hatalarını telafi edeceklerdir.

      Sil
  7. Starplazadan saç alsak olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur canım starplazadan alındığı sürece kabul edilir.

      Sil
  8. bitirdim bile <3

    YanıtlaSil
  9. bence diğer üyelerde düşünülmeliydi sonuçta sd çok kolay kazanılmıyor ben ilk hediyeyi bile kazanamayacağım :((

    YanıtlaSil
  10. Ya bu eski sezonun antidotesi niye halen bazaara düşmedi 5 gün oldu

    YanıtlaSil
  11. ürün geldi 15 sd gelmedi

    YanıtlaSil
  12. ürün geldi 15 sd gelmiyo napabilirim

    YanıtlaSil
  13. Kendi tasarimlarinizi aldiginizdada kabul oluyor deneyin.

    YanıtlaSil