7 Aralık 2016 Çarşamba

Stardoll Hesap Güvenliği!!!

Stardoll Hesap Güvenliği!!!
Merhaba canlarım :)
Birkaç gündür gerek facebook hesabım üzerinden 
gerek stardoll üzerinden hırsızlıkla alakalı bir sürü 
mesaj aldım.
Bana direk isim verip yazar mısın diye soranlar oldu.
Üzgünüm ama blogda direk şu isim hırsız diye belirtmem mümkün değil.
Fakat dediğiniz şeye göre ya takas yaparken ya da şifrenizi istediği zaman
vermeniz sonucu olan bu tarz hırsızlık olayları için
ne yapmanız gerektiğini sizlere hatırlatabilirim.
İlk olarak lütfen stardollun "Safety Quiz" ini yapınız.
Hesabınızı korumanız için neleri ne kadar bildiğinizi öğrenmiş olursunuz.
Ben bu quizi zaten yaptım yine de hesabımı ya da eşyalarımı çaldırıyorum diyorsanız
kusura bakmayın ama bu durumda suç sizde.
Yukarıda gördüğünüz konuşma benimle tanımadığım birisi arasında geçiyor.
Ben bu fotoğrafı facebook grubuna attığımda cidden şifremi verdiğimi
düşünenler oldu.
Arkadaşlar size bu şekilde veya da başka tekliflerle gelen
kişilere şifrenizi kesinlikle vermemelisiniz.
Sonuçta bu oyundaki kişileri ne kadar iyi tanıyoruz değil mi?
Bunu bir düşünün önce.
Lütfen biraz daha dikkatli olunuz bu konuda.
Ayrıca hırsız olduğunu düşündüğünüz kişiyi şikayet etmeniz
benim blogda o kişinin adını duyurmamdan daha etkili
bir çözüm bence :)
O halde hepinize güvenli ve mutlu oyunlar :*


2 yorum:

  1. beyza1212stella var kaç tane hesap ve saç falan çaldı .jesica1115 tanaıtımında görebilirisniz zd yorumlarını takip ederken gğörmüştüm konuşmalarını ama kaç kere şikayet ettiler sanırım bir faydası olmadı stardollde bu durumda hiçbirşey yapmıyor ......Çok adaletsiz :(

    YanıtlaSil
  2. Abla benim hesabım stardoll taradından kapatıldı üzerinden 1 yıl geçti geri alma ihtimalim varmı ?

    YanıtlaSil