24 Aralık 2016 Cumartesi

Strike A Pose Geldi!

Merhaba Arkadaşlar!
Bugün Strike A Pose'nin geleceği duyurusunu yapmıştık.Hepimiz yarın geleceğini düşünüyorduk.Ancak Stardoll herkesi şaşırtarak tam 00:00'da mağazayı getirdi.Koleksiyonda tek beğendiğim ürün kürk.Aşağıda ki fotoğrafta yıldız ile işaretledim.Fiyatlar 35 SD'den 145 SD'ye kadar yükseliyor.Normal bir Limited mağazaya göre uygun fiyatları ancak mağazadaki ürünler pek güzel olmadığı için hak etmiyor o fiyatı.
Değerlenebileceğini düşündüğüm tek bir ürün var, onu da fotoğrafta işaretledim.
Siz nasıl buldunuz?
-Lilatarkan

5 yorum:

  1. pek beğenmedim ama aldım bir tanesini

    YanıtlaSil
  2. Bende pek sevmedim bu sezon ki SAP'ı. Ve benim yapmanızı istediğim aslında eskiden yaptığınız şuan yapmadığınız bir şey :/ Değişik suitleri,değişik tarzları,ünlülere benzeyen dolları da bu sayfada tutmanız gerçekten ben de dahil olmak üzere çoğu kişinin ilgisini çekiyor. Ve stardollcufecir'a o zamanlar stardolldan haber almanın yanında eğlenmeye de giriyordum. Ama şuan gerçekten öyle etkinlikler yok :/ Bu siteyi eskisi gibi yapabilmeniz için bence böyle değişik fikirler de olmalı. Tabi sizin az yazı yazmanızın sebebi tek sizden değil stardolldan da kaynaklanıyor bazı yaptıkları yarışmalar,getirdikleri ürünler üyeler bozulmasın da yapalım gibisinden. O yüzden tek sizi suçlamıyorum fakat dediğim şeye de yer verirseniz sevinirim şahsen :))

    YanıtlaSil
  3. Gercekten bende begenmedim almadim sa degmezdi o kadar paraya

    YanıtlaSil
  4. neden beğenilmediğini gerçekten anlamadım. Balonlu poz da, kırmızı elbiseli yılbaşı pozu da harika.

    YanıtlaSil
  5. Ben de siyah ekbiseyle kırmızı elbiseyi beğendim :) kullanıcı adım: aybuke2407

    YanıtlaSil