13 Ocak 2017 Cuma

Beyza'dan Öneriler

Herkese merhaba!

Biliyorum sürekli kombin önerileri var sıkıldığınızın farkındayım.
Bende sizin için bugün bir oda yaptım, umarım beğenirsiniz.

İlk olarak kullandığım malzemeler bunlar;


Şimdi 4 tane mavi duvar kağıdını odanın ortasına yerleştiriyorum;

Daha sonra yanlarına da daha küçük bir şekilde 2 tane daha mavi duvar kağıdı yerleştiriyorum;

Sıra zemine geldi beyaz renkteki 4 tane duvar kağıdını da yerleştiriyorum;

Daha sonra siyah parke gibi şeyleri kenarlara yerleştiriyorum;

Ve daha sonra istediğiniz gibi dekor edebilirsiniz.

Oda hakkındaki düşüncelerini aşağıya yazmayı unutmayın!









6 yorum:

  1. doğum günü hediyeleri değişmiş :) http://prntscr.com/dv7f0a ayrıca dekoru beğendim açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet değişti ama değişeli biraz zaman geçti.:) Bende beğendim öncekilerden daha güzel bence.

      Sil
  2. Ben beğendim hoş olmuş biraz karışık ama kötü durmuyor

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş elinize sağlık aslinda ben kombinlerden sıkılmadım sadece yapilan kombinlerdeki kiyafetler bende olmadığı için işime yaramıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim amacım zaten kombinin birebir aynısını yapmanız değil. Sadece fikir almanız. Bende genelde yabancı dollardan fikir alıyorum. :)

      Sil
    2. Benim şöyle bir sıkıntım var güzel kombin yapmiyorum sanki sizin yaptığınız kombinlerden örnek almak istiyorum ama o kıyafetler bende olmadığı için işime yaramıyor dedim ama kombin örnekleriniz beğeniyorum

      Sil