6 Ocak 2017 Cuma

Dekor Avı -2-

Herkese Merhaba!
Dekor Avında bu hafta size bir sürprizim var.
Bu hafta bir Türk kullanıcı bizimle.
''iremsuBal''
Gerçekten çok güzel ve farklı odaları var.
Kendisiyle röportaj yaptık.
Hemen röportaja geçelim.
-
+ Öncelikle röportaj yapmayı kabul ettin için çok teşekkür ederim. Bize kendini tanıtır mısın?

- Adım İrem, 18 yaşındayım, üniversite sınavına hazırlanıyorum 2. defa, dersten artan zamanlarımda burada vakit geçiriyorum.
-
+ Stardoll'da dekor yapmaya nasıl başladın?

- Doğruyu söylemek gerekirse tam nasıl başladığımı bende bilmiyorum. Kendimi birden hayal dünyamı buraya yansıtırken buldum ve bundan zevk aldığımı fark ettim, böylelikle gelişti.
-
-
+ Dekor yaparken nelere dikkat ediyorsun. Mesela doğaçlama mı yapıyorsun yoksa bir yerlerden mi esinleniyorsun?
- Bazen esinlendiğimde oluyor bazen esinlenip de farklı yönlerde bitenlerde oluyor ama genellikle doğaçlama yapıyorum.
-
+ Stardoll'da sevdiğin, takip ettiğin ve yetenekli bulduğun kullanıcılar bulunmakta mı?
- Sevdiğim, yetenekli bulduğum kullanıcılar tabi ki var.
-
-
+ Son olarak dekora meraklı ve dekor yapmaya başlamak isteyen kullanıcılarımıza tavsiyelerin var mı?

- Hayal dünyalarını geniş tutsunlar, tek odaklı düşünmesinler. Yavaş yavaş kendilerini geliştirirler zaten
-
Bize zaman ayırıp röportaj yaptığın için çok teşekkür ederim. Üniversite sınavında da başarılar dilerim. Güzel odalar yapmak için de ilham perileri hep seninle olsun.

- Bende teşekkürler ederim benimle bu röportajı yaptığınız için.
-
Ben özellikle böyle yetenekli Türk kullanıcılar gördüğüm zaman çok mutlu oluyorum.
Diğer odalarına göz atmanızı tavsiye ederim.

Haftaya Dekor Avında görüşmek üzere.
Hoşça kalın!

2 yorum:

  1. Cansu9424 adlı bir kullanıcımız var.Belki sizde biliyorsunuzdur.Kendisi odalarını masal dekoru gibi dizayn ediyor.Açıkçası benim çok hoşuma gidiyor.Umarım bir göz atarsınız =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için teşekkür ederim. Kullanıcının evini gezdim gerçekten çok güzel fakat en son 2 ay önce girmiş. Takipte olacağım ve kilitli odalarına da göz atacağım. :)

      Sil