31 Ocak 2017 Salı

DIY - Dekor Önerisi! #1

Herkese Merhaba!
Bugün Moiragrog Adlı kullanıcının evinde gördüğüm bir dekor fikrinin yapımını sizlere göstereceğim.
Bu odayı yapmaya çalışacağız.
Genel olarak sahip olmanız gerekenler.
İlk olarak tek duvar kağıdımızı bu şekilde çerçevenin arkasına yerleştiriyoruz. Siz duvar kağıdı kullanmayıp odanın duvarını da kullanabilirsiniz.


Diğer duvar kağıtlarını bu şekilde yerleştiriyoruz.


Halıyı aynada yansımış odanın zemini gibi göstermeliyiz. Ve odaya derinlik katmak için de diğer ürünümüzü bu şekilde kullanmalıyız.


Masamızdan birini öne diğerini de çerçevenin arkasına ekliyoruz. Oturma yerini de çerçevenin içindeki masanın arkasına koyuyoruz.


Aynanın önünde kullandığınız dekorasyon ürünlerinden 2'şer tane alıp birini ön masaya diğerini de iç masaya koyun. Gerisi sizin yaratıcılığınıza kalmış. Çeşitli dekorasyon ürünleri kullanarak odayı geliştirebilirsiniz.



Son olarak ürünlerin birebir aynısını kullanmak zorunda değilsiniz. Hatta daha az ürün kullanarak daha iyisini yapabilirsiniz.
Yapanlar varsa kullanıcı adını yorum olarak yazabilirler görmekten mutluluk duyarım.

Siz bu fikri beğendiniz mi ve kendi evinizde kullanmayı düşünüyor musunuz?


15 yorum:

  1. Üzgünüm ama yaptığın hoş birşey değil çünkü bu fikir jake'e (moiragrog) a ait bile eğil. Suiti dikkatli incelersen "inspired pıppadoll" yazıyor. Yaptığın hoş birşey değil çünkü bu herkesin aklona gelip yapılacak bir fikir değil kişiye ait bir tasarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kullanılan bir fikir. Ben moiragrog'u onun suitinden gördüğüm için yazdım. Ayrıca kimse yapmak zorunda değil, yapmak isteyenler varsa onlar için paylaştım ben. Bu senin görüşündür sen istemiyorsan yapmayabilirsin. Söylediğin için de teşekkürler, daha ayrıntılı inceleyeceğim. Ama bunu yapmak isteyenlere fikir olması için yazdım.

      Sil
    2. Yaptığın paylaşımın doğru olmadığını dile getirmeye çalışıyorum ama nafile sanırım :) . Biraz araştırma gerek ve senin o odayı yapmanda şu hayır dediğiniz "kopya" ya giriyor bil istedim

      Sil
    3. Ve bu kullanılan bir fikir değil pippa dolla ait bir fikir moiragrog ise yaptığında adını yazmış suitine senin yağıp bide paylaşım haline getirmen çok yanlış

      Sil
    4. Ben herhangi bir yanlışlık göremedim. Çünkü yazarımız, odayı tamamen kopyalamamış. Fikirden esinlenmiş, kendi tarzını işin içine katarak oldukça hoş bir oda ortaya çıkarmış. Dolayısıyla, onu "kopyacı" olarak adlandırman oldukça yanlış. Eğer bu tarz şeyler senin dilinde "kopya"ya giriyorsa, giydiğimiz kıyafetlerin her biri de kopya. Birinde bir kombin görürsün, beğenirsin ancak pantolonu yahut başka bir şeyi farklı tutarsın ve bu "senin tarzın, senin kombinin" olur. Bu da böyle bir şey. Burada bir kopya yok. Bunun adı "esinlenmek"tir. Ve senin tarzını oldukça sevdiğin insanlar dahi zaman zaman birilerinden esinlenir. Lütfen, gereksiz yere bu blogun yazarlarına çamur atmayın. Aynı şeyi Beyza'ya da yapıyorsunuz. Siz beğenmediniz diye diğerleri de beğenmeyecek diye bir kaide yok. Lafımızı bilelim. Kimseyi kopyacı diye yargılamak haddimiz değil, eğer ortada "gerçek bir kopya" yoksa. Madem öyle, neden kendimizi herhangi bir konuda geliştirmeye çalışıyoruz? Çizimde geliştirmek için ünlü ressamları, moda için stilistleri, ses için kulağa hitap eden ses sanatçılarını takip ederiz. Eğer öyleyse, senin düşüncene göre bunlar da yanlış.

      Sil
    5. :D Burda esinlenme göremiyorum ve bahsettiğim şeyi anlamamışsın sanırım. Bu suit dizaynı herkesin kullandığı koltuk halı vs vs gibi olan suit dizaynlarından değil. Öyle bir suit olupta paylaşsaydı haklı olurdun ama bu aynı şey değil

      Sil
    6. Setenay Çok teşekkür ederim. Tamamen söylemek istediklerimi söylemişsin. Kimseyi inandırmak zorunda değilim, kötü bir niyetim olmadığını veya kopyacı olmadığımı anlamak isteyen anladı zaten ama arkadaşın konuyu kapatmaya niyeti yok maalesef. Anlamak istediğini anlar herkes ve onu savunur. Ama ben elimden geleni, sizlere ne kadar yararlı olabilirim diye sürekli düşünüyorum. Eğer bu fikrin yaratıcısı hoşlanmazsa yazıyı silerim zaten kimsenin hakkını gözardı etmeye veya kopyalamaya niyetim yok.

      Sil
    7. Rica ederim. Bir insanı haksız yere kopyacılıkla suçlamak zaten başlı başına bir saçmalık. Lütfen, böyle haksızlıklara sessiz kalmayın. Fark ettim, arkadaş kendi fikrinde kararlı. Tekrardan şunu bilmesini istiyorum: bu bir kopya değil. Bir şeylerin ne anlama geldiğini tam olarak bilmeden her lafa, yahut bu tarz bir yazıya atlamayalım. Tekrardan teşekkürler Görkem. Gayet yararlı bir yazı. Bu blogu destekleyenler kopya amacıyla yayımlamadığını da biliyorlar. Tam gaz devam bu tarz keyifli şeylere. Şu an blogun tadı tuzu tam yerinde. Az daha aktif olunursa ne mutlu bize! ❀◔-◔

      Sil
  2. Çerceve gibi şeyi nerden bulabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Opulence Mağazasından aldım, katalogtan bulabilirsin. :)

      Sil
  3. ben yaptım :) çok çok teşekkür ederim süper oda :) ama daha cok eksiği var :) ismim : hayalsu111

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm :) çok güzel yapmışsın gerçekten tabii geliştirebilirsin zamanla. :)

      Sil
  4. Bende yaptım ama biraz karışık oldu gibi kullanıcı adım zeys.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım çok güzel yapmışsın. :) Dollunu biraz daha büyütebilirsin. :)

      Sil
    2. Önerin için teşekkür ederim.:)

      Sil