16 Ocak 2017 Pazartesi

Farklı Fikirler #3





Merhaba fecir!
Farklı Fikirler'i 2017'ye taşıdık. Etkinlik şöyle: Biliyorsunuz Stardoll'da birçok farklı fikir gerçekleştiriliyor. Siz gördüğünüz ve FARKLI, DEĞİŞİK olduğunu düşündüğünüz doll'ların adını bu linke YAZIYORSUNUZ. Bizde yayınlıyoruz. Kendiniz farklı bir şey yaparsanız kendi adınızı yazın, sınır yok. 


FlyingNose bu tarz odaları zaten çok seviyorum, sizin de bakmanızı öneririm.

Biraz karışık dursa da ben beğendim. taaylooh

Az ürün kullanmasına ramen güzel bir oda olmuş. Angela22Pink

Yaptığı her odasını zaten ayrı ayrı beğeniyorum, bence bir göz atın. super_anna_

Buda değişik bir dekor olmuş. M.DOJEH..

En çok hangisini beğendiniz?










4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden yetenekli^^ Ama aralarında en çok ilgimi çeken üye FlyingNose ^^. Bu arada DahnnyBlack nickli üyeyi dekor konusunda başarılı buluyorum.Odalarını gezmenizi öneririm^^

    YanıtlaSil
  2. oooburakooo2 kendini demiradama benzetmiş çok güzel

    YanıtlaSil
  3. ahsen_girl in evine bakmanızı öneririm tam türk odası olmuş

    YanıtlaSil
  4. n.icel33 e bakmanızı öneririm bence bdiğer odalarıda yapmalıydı ama sadece 2 odasını yapmış ben çok beyendim bencce bi bakın

    YanıtlaSil