4 Ocak 2017 Çarşamba

Hotbuys Nerede?

Hotbuys Nerede? 
Selamlar canlarr!
Biliyorsunuz her ay gelen özel seçilmiş ürünler Hotbuys olarak adlandırılıyor.
Yıllardır aralıksız mağazaya geliyorlardı.
Fakat yeni yıl itibariyle Ayın Hotbuysları duyurulmadı ve gelen ürün yok!

Artık Hotbuyslar Bitti mi?

-Bilmiyoruz... 
Açıkçası bitse üzülmem mutlu olurum yaklaşık 2 yıldır gelen hiçbir hotbuysu almadım. Çünkü kalitesi ve pahalılar. Gittikçe kalite düştü...
Ben en başta Hb koleksiyonu yapıyordum fakat şimdi değerleri de kalmadı.

Önceleri Haftalık Hotbuys, Hotbuys Summer gibi birçok şekilde geri döndüler.
Şimdi öyle bir şey mi olacak yine yoksa tamamen bitti mi sizce? 

3 yorum:

  1. Bende geçenlerde aradım ama bulamadım. Evet ürünlerin bazısı kalitesiz ve pahalı oluyor fakat nadir de olsa iyi ürünler çıkıyordu. Kalksa da kalkmasa da bir ama kalkmasın bence :D

    YanıtlaSil
  2. not: stardoll instagram hesabından hotbuysların gelecek hafta geleceğini duyurdu 😂

    YanıtlaSil
  3. Açıkçası, Hotbuys Summer'a benzeyen bir şey yaparlarsa harika olur. Harici, kalkması veya kalkmaması sıkıntı değil benim açımdan. -alevprensesi1

    YanıtlaSil