14 Ocak 2017 Cumartesi

Stil Röportajları #1

Herkese merhaba !
Bugün yeni bir  içerik ile karşınızdayım . Yeni içeriğimiz stil röportajları bu köşede tarzının güzel olduğunu düşündüğüm üyler ile sizin için giyim önerilerini tarzlarını konuşacağım. İlk röportajımı 3melekbir_arada kullanıcıcsı ile gerçekleştirdim.


Merhaba Melek öncelikle okurlarımıza söylemek istediklerin varmı ?
-Çok açık uçlu bir soru oldu bu :D Şimdilik herkese merhaba diyim.
Arkadaşlar Melek zaten eski bloggerlarımızdan tanımayan varsa diye söylemek istedim.
Şimdi Melek senin kombinlerine ve stilin hakkında konuşmak istiyorum .Gayet güzel kombinler yapıyorsun sitl sıralarından kombinlemelerinden birazcık okurlarımıza bahsedermsin?
- İlk olarak teşekkür ederim, genellikle kombinlerimde defilelerden ilham alıyor yada o anki ruh halime göre doğaçlama kombinler yapıyorum. Öneri olaraksa yüksek topuklu ayakkabıları  bence kullanmamalılar artık çünkü her kombinde kullanıldığında çok rüküş bir görüntü oluşturuyor bence .
Kendi markanda bulunmakta markandan yani Dazed dan ve ürün içeriklerinden bahsedermisin?
- Dazed aslında bir anlık aklıma gelen bir fikirdi. Arkadaşlarımında büyük katkısı oldu markayı oluşturmamda ama tam olarak benim kendime ait bir marka olduğu söylenemez.Şöyle söyliyim ilk sezonda olan ürünlerin içinde desinger markaların ürünleride vardı.Ben hepsini bir araya getirip üzerleinde birkaç değişiklik yaptım.Eğlenceli bir süreçti benim için . 2. koleksiyonu paylaşmak için sabırsızlanıyorum.
2. koleksiyonunda ne gibi markalardan ilham aldın ?
- Tek bir maraka söyliyim Vetements .
Daha önceki facebook paylaşımlarından hatırladığım kadarıyla vetements markasını seviyorsun. Markayı sana çeken nedir ?
- Evet fazlasıyla seviyorum hatta en sevdiğim markalar arasında . Kalıplar modeller ve renkler benim  zevkim ile tıpa tıp aynı . Oversize yani büyük kalıplı sweatshirtler bol montlar bol çizmeler ve daha önce hiç bir markada olmayan fikirler . Yani oversize terimi markayı bana çeken en büyük unsur olabilir aslında.,
Kombinlerinde stardollda olmayan bir vetements ürününü nasıl yapmaya çalışırsın ?
- Var olan ürünlerin boyutlarını değiştirerek stardesings üzerinden eklemeler yapardım.
Moda ile alakalı en çok izlediğin youtuberlar?
Polina Chursanova , Merve Özkaynak , Duygu Özaslan, Cansu Akın , Danla Bilic ,Duru önver.
Son zamanlarda en çok  dinlediğin şarkıcılar kimler ?
- Sabit bir dinlediğim sanatçı yok aslında fakat en çok dinlediğim sanatçılar Rihanna, Beyonce , mo , The weekend, banks ve arada sırada olsada lana del rey.
Victoria secret defilesi hakkındaki düşüncelerin neler ?
- Victoria secret 'ın Pink koleksiyonu pek bana hitap etmiyor defile konusunda ise Lady Gaga yı kişilik ve tarz olarakda sevmediğim için defileyi sevmedim.
Victoria secret meleklerinden sokak sitlini beğendiğin manken kim ?
- Victoria secret mankenleriinin tarzlarını çok fazla beğenmiyorum .
Oyuna para yatırmamız ile dalga geçen kişilere verebileceğin en güzel cevap ?
- Benim yatırdığım para açık olacağım bu konuda. Ben sadece superstarlığımı uzatmak için 5-10 tl yüklüyorum ki 10tl 2 ayda bir falan yüklüyorum. Kısacası çok fazla para yatırılması gereken bir oyun değil, hiçbir oyuna çok fazla para yatırılmamalı .
Biliyorsunki stardoll facebook kullanıcıları arasındaki old muhabbetini biliyorsundur en çok hoşuna giden bir kaç old ?
- Şüphesiz le moto jacket. başka bir oldu bu kadar çok istediğimi sanmıyorum .
 Peki stardoll yetkililerinden starplaza ile alakalı ne yapmalarıı isterdin ?
- Grafikleri geliştirmeleri ve hiçbir şekilde kombinleyemeyeceğimiz ürünler getirmemelerini rica ediyorum buradan 
 Blogumuzla ilgili söylemek istediklerin , fecir store hakkında düşüncelerin neler?
- Türkiyede yıllardır ayakta olan tek türk stardoll blogu olmak çok zor birşey, bu yüzden yelizi ve feciri tebrik ediyor, selamlarımı iletiyorum, Fecir store u sadece murat paylaştığında görmüştüm dikkatli incelemedim onedenle birşey söyleyemiyeceğim ellerinelerine sağlık .
 Stardollda başka kombinlerinin beğendiğin kullanıcılar varmı varsa kullanıcı adları .
- Takip ettiğim tüm dolları söylemek istemiyorum açıkçası. arkadaşım ata'yı yani nicki_-_-minaj'ı 

takip ediyor ve beğeniyorum.
Son olarak stardoll sana grafiker teklififi le gelse onlara söyliyecekelrin neler olurdu ?
-Böyle bir teklifle gelseler kabul edermiydim bilmiyorum fakat onlara soyleceğim şeylerden biri üyelerin grafik tasarımlarını kendi ürünlerinin tasarımlarından daha güzel bulup boyle bir teklifle gelmelerinin çok hoş olduğunu söylerdim.
Stil röportajlarının ilk konuğu olamyı kabul ettiğin için çok saol röportajımız burada son buldu tekrar teşekkür ederim.
- Ben teşekkür ederim keyifli bir röportajdı.
MELEK 'İN BLOG OKURLARIMIZ İÇİN HAZIRLADIĞI KOMBİNLER:
MELEK ' İN KENDİ MARKASINI KULLANARAK HAZIRLADIĞI KOMBİNMLER

Stil röportajlarının sonuna geldik  umarım size yardımcı olabilmişizdir.
Herkese İyi Oyunlar !!

2 yorum:

  1. röportajınız güzel fkt size bir uyarıda bulunacağım geçen günlerde gelen platform tpouklu velvelt orchid markasına ait oln ayakkabı doll yerleştirmek istedimizde ayakkabı arkada kalıyor ve doll vücudu önde. stardoll bunu fark ettirmek için ne yapılabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu tür hataları Stardoll Bize Yaz bölümünden bildirebilirsin fakat gerek yok Stardoll kıyafetlerle ilgili bu tür hataları fark edip düzeltiyor. Ayakkabıya şu an baktım hata yok gibi gözüküyor. :) Sanırım düzeltmişler.

      Sil