23 Ocak 2017 Pazartesi

Yeni İçerik / Kombin Önerileri

Herkese Selamlar!
Bugün sizlere Bonjour Bizou mağzasının yeni katındaki gömlek ile bir kombin hazırladım.
Kombinim bu şekilde gömleğin üzerinde çiçekler ile terlik ve çantama gönderme yaptım kısa pantolunun  altından çorap çıkmasına bayılıyorum. Bu yüzden file çorap kullandım.
Kombinimin ürünleri;
Çanta:Royalty
Pantolon:Runway
Terlik:Gucci
Gömlek:Bonjour Bizou
Çorap:Young Hollywood

2.Kombinime geçiyorum;
Bu kombinimde tamamen siyah ürünler kullanıp gömleği ön plana çıkardım.
Kombinimde kullandığım ürünler:
Gömlek:Bonjour Bizou
Ceket:Museum mile
Etek:Eski bir stardesing ürünü (bazarda bulmuştum)
Çizme:Balmain
Çanta:Melbourne Minimalism.

Kombinler bu şekildeydi.

Şimdi başlıkta gördüğünüz Yeni içerikten bahsedeceğim.
Bu içerik moda üzerine olacak blogun diğer yazarlarından Beyza ile birlikte bir köşe hazırlamaya karar verdik peki köşemizde ne olacak ?
Ödül törenleri, kırmızı halılar vs. inceleyip kıyafetleri yorumlayacağız.

Kombinlerimi nasıl buldunuz ?
Siz olsanız nasıl kombinlerdiniz ?
Yeni içeriğimiz hakkınızdaki düşünceleriniz neler ?
Hepsini yorum kısmına yazmayı unutmayınız!

Herkese İyi Oyunlar !

10 yorum:

  1. Lutfen artik su yorumlar icin bi care bulun.Blogu sirf haberleri takio etmek icin degil,arkadasliklar edinmek icin de kullanmak istiyorum.Blogda harcadigij vakit en fazla 2dk.Ben ve bir cok kisinin dahil.Bu yil yeni bir seyler deneyecegibizi soylemistiniz ve cidden 1 aydir bekledim,surekli kontrol ettim.Acaba neden disqus kullanilamiyo anlayamiyorum,ucret falan mi gerek hic bilmiyorum.Ama bloglar acisindan daha kullanisli oldugu da ortada.Bi aciklama falan yapar,goruslerimizi alsaniz cok mutlu olacagim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşünü bize bildirdiğin için çok teşekkür ederim . bu fikir iyiy oldu size görüşlerinizi sormak işçin bir gönderi yayınlayacağım takipte kalın . İyi Oyunlar !!

      Sil
  2. Benim size çok önemli bi sorum olucak ben öylesine birinin bazarina bakiyordum saç hoşuma gitti bakiyim dedim emin de olamadim alma konusunda sonra bakiyorken aldim ve şimdi çok pişmanım saç güzel ama bana hiç yakışmadı ve param boşa gitti o saçı geri verebiliyor muyum cevaplarsananiz çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef geri verilmiyor. Süperstar isen tekrar bazaarında satabilirsin.

      Sil
    2. Maalesef superstar değilim yanitladigin için teşekkür ederim

      Sil
  3. Merhaba çok acil bir şey sormak zorundayım. Telefonda stardolldan zong aracılığıyla süperstar oldum faturama ödediğim miktardan fazla bir para yansır mı? Lütfen cevap verin çok korkuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni korkutmak istemem. Ancak iki sefer üst üste yaşadığım bir olayı paylaşayım. Stardollar paketi almıştım. Hem kendi, hem de kardeşimin hesabından. 8-8 olmak üzere ikişer paket aldım. Toplam 32 TL. Mesaj ücretiyle 34 yapıyor. 48 TL yansımıştı faturama. Dediğim gibi, iki sefer üst üste oldu bu. Stardoll'a bildirdim, hâlâ daha cevap alamadım. Fakat, hemen telaşlanma. 35 TL'lik iki paket aldığımda 71 lira yansımıştı (mesaj ücreti olduğundan). Sanırım sadece o pakette bir sorun var. Ben fazla geleceğini düşünmüyorum. Fiyatta bir oynama olmaz. Açıkçası neden o pakette böyle bir sorun var, ben de bilmiyorum.

      Sil
  4. ben yazılarını kısa buluyorum biraz daha uzun yazmalısın bence..

    YanıtlaSil
  5. senin tercihine karışma gibi bi hakkım olmadığını biliyorum o yüzden bunu bi tavsiye olarak al sevgili yazar dudakların biraz fazla büyük olduğu için rahatsız edici gözüküyor biraz daha küçültürsen hoş olabilir diye düşünüyorum. onun dışında ikinci kombinini sevdim güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önerin için saol ama benim dollum ve böyle seviyorum

      Sil