2 Ocak 2017 Pazartesi

Yeni Yıl Yarışması!

Merhaba fecir!

Bildiğiniz gibi, 2016'yı sonunda atlattık. 2017'nin bizler için, ülkemiz için çok güzel bir sene olmasını diliyorum. İyi bir başlangıç yapmak içinde size bir sürprizimiz var. Hatta 3! 


1. için



 2. için

 3. için

Bu yarışmayı 3 şanslı kişi kazanacak. Aslında yaratıcı desek daha doğru olur. Bildiğiniz üzere biraz talihsiz bir sene geçirdik. 5 Ocak tarihine kadar bu gönderinin altına geçen yıldan aldığımız dersleri baz alarak 2017 için beklentileriniz neler, bunları yazmalısınız. Üç kelimelik bir cümle ya da uzunca bir paragraf. Kaleminizi konuşturun bakalım, bol şanslar fecir ailesi! 






38 yorum:

  1. 2017 de dileğim sadice 3 tane
    1- teogumun iyi geçmesi
    2- ilerde iç mimar olmak istiyorum
    3- artık annem ve babamın arasının düzelmesini istiyorum bu lanet hastaneden kurtulmak istiyorum
    doll:babeburc

    YanıtlaSil
  2. Kılpayı yaşıyoruz... Bu saçma tesadüfler bizi yıldırmamalı aksine daha güçlü tutunmalı hayata.. Evet biliyorum burada genç olmak zor çok zor ama unutmayalımki tek umut biz gençleriz... Ne olursa olsun tutunun hayallerinize gerçekleştirmek için koşun, siz hayallerinizi gerçekleştirdikçe umut büyüyecek kocaman olacak işte o zaman, işte orada mutluluk... 2017 hayallerimize attığımız adımların yılı olsun... -coldgirl25

    YanıtlaSil
  3. Kendim için hiçbir şey istemiyorum. Tek istediğim ülkemiz için BARIŞ, MUTLULUK ve HUZUR. Kendimi düşünmüyorum artık düşündüğüm tek şey şehitler ve ölen masum insanlar…
    doll: Papaoutai

    YanıtlaSil
  4. bu yıl bizim için çok kötü geçti biliyorum hatta son olaylardan dolayı hepimiz üzüntülüyüz bu yüzden 2017 den beklentilerim:
    sevgi ve kardeşlik iinde olunması
    barışın olması
    teog sınavında başarılı olmam
    umarım hepsi gerçekleşir

    YanıtlaSil
  5. benimki birkaç tane doğrusu
    1- bende stardollcufecir yazarı olmak istiyorum (tek ss lerimi yazar yapıyosunz acabaaa anlamadım ben )
    2- sınavımın iyi geçmesini istiyorum
    3- düzenlediğiniz yarışmalarda 1. - 2. veya 3. olmak istiyorum
    4- bana stardolldaki verilen bedavaların yaptıktan sonra gelmesini bekliyorum (hepsini yaptım ama hiç biri gelmedi )
    5- şansız olmak istemiyorum
    6- 4. stardollumu çaldırdım bir daha olmasını istemiyorum (nasıl çaldılar vallahi bilmiyorum )
    7- artık ülkemizde barış olsun TERORİSTLER OLMASIN İSTİYORUM
    8- huzur ve mutlluluk istiyorumm
    ve sizi (ben kazanayım diye değil) gerçekten çok seviyorummm
    stardoll adım : syilista1kiraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin?Koca bif yildan tek istegin 20sd degerinde ucuz sac kazanmak mi?

      Sil
    2. Yalakaligi sevmem ve sen resmen dibine vurmussun

      Sil
    3. Hala teog'a girmemis cocuklar mi koca blogda yazarlik yapacak?Gozunuzu seviyim ya,kalite yerlerde surunuyo sizin yuzunuzden.Kizim sen git ip felan atla,bu yasinla gelip sen mi kombin tavsiyesinde bulunucan?

      Sil
    4. Hesabini nasil calmislar bilmiyomusmus,sifreni vermissindir baska ne olucak.Ha vermedim diyosan,emailini degistirmissindir bedava ss yapicaklar diye.Al sana bedava ss :)

      Sil
    5. Yazar tek ss leri yapmiyolar cnm,teogu gecmisleri yapiyolar.Senin gibileri yazar yapiyolar ya,camdan atasim geliyo kendimi.

      Sil
    6. Duzenlenen yarismalarda dereceye girmek istiyosan emek verir kazanirsin.Istemekle olmuyo o isler..

      Sil
    7. Sinav iyi gecsin istiyosan yazarligi dusunecegine git sinavina calis

      Sil
  6. 2017 nin ilk başta herkesin istediği gibi barışçıl ve savaşsız bir şekilde geçmesini istiyorum . Çünkü bizim hayatımızda ne kadar iyi şeyler olsada olsun ülkemizde barışçıl bir ortam sağlanmadığı sürece bir şey değişmiyecektir. O yüzden önce barış diliyorum. Ülkemiz refaha kavuşsun işsizlik aç çocuklar kalmasın istiyorum onların haberlerini gördükçe içim acıyor. Sonra aileme huzur okuduğum okulda başarımı ve arkadaşlarımla olan ilişkilerim güçlensin istiyorum ... (goldennut)

    YanıtlaSil
  7. 2017 den dileğim şunlar;
    1-teogumun iyi geçmesi
    2-artık şehit vermeyelim
    3-savaşın az olduğun ölenlerin az olduğu bir yıl
    4-sağlıklı huzurlu bir sene
    5-istediğim liseyi kazanmak

    YanıtlaSil
  8. 2016 benim icin cok zordu yeni okul yeni arkadasliklar kurmak alismak cok zordu neyseki atlattim.Daha sonra bu yil sadece benim icin degil tum vatan icin tum musluman kardeslerimiz icin tum savaslarin ortasinda kalan cocuklar icin cok zordu.Bu sene benim aklimdan cikmayan gece 15 temmuz gecesi.O gece sadece o darveyi televizyondan izlemek degil orda o koprude olmak isterdim
    Vatan bir topragina zarar gelmemesi icin orda olmak isterdim.2016 suydugum tek sey kan dokulmesiyid. Her gun ,her haber actigimda ya bir patlama ya da bir sehit haberi duymakla gecti 2016.arim yeni yilda savassiz,kan dokulmeden gecwn ve savasta olmeyen cocuklarla dolu huzurlu mutlu bir yil gecoriiz ve umarim derslerimde basarili olamam ,mutlu huzurlu saglikli bir yil istiyorum InsAllah

    YanıtlaSil
  9. 2017 den değil ALLAH'tan beklentilerim var
    -LoveNazlika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleyecegine yap.Sinavin iyi gecmesini bekleyecegine calis ve iyi gecmesini sagla.Sirf beklemekle olsaydi Allah'a dua ederdik,beklerdik al sana para,mutluluk.Allah sana beyin vermis,saglik vermis ve senin tek yaptigin beklemek mi?

      Sil
  10. Fazla söze gerek de yok aslında. TEOG da illa ki önemli, ancak daha önemli şeyler var şu hayatta. Ben, masum Müslümanlardan dökülen kanların dinmesini istiyorum Rabb'imden. İsteyen yeni yıldan istesin, isteyen Allah'tan (c.c.). İsteyelim bir şeyler. Ama güzel olsun. Mesela bu vatan barışla mükafatlandırılmasını dileyelim. Yahut, gözyaşımız dinsin diyelim. Veya, en kısa sürede para nedeniyle kendi vatanlarını satanların temizlenmesi için dua edelim. Yılmayalım. Vazgeçmeyelim. Bu vatan bizim, bu vatan hepimizin. Aradan yıllar geçse de, yıllar '2018, 2019, 2020...' diye ilerlese de biz hep kardeş olalım. Yeni yılı coşkuyla kutlayanlara ses etmesin kutlamayanlar. Kutlamayanlara da nispet yapmasın kutlayanlar. Biz kardeşiz. Kutlayan kutlamayan, inanan inanmayan diye ayrılırsak ne kalır geriye? Eğer yanlışsa birimiz, o kişiyi doğruya yönlendirmek için için çalışmalıyız. Birbirimizi hor görerek bir yere varamayız. Çalışmalıyız. İnsanlığın en ileri noktasına ulaşmak için çalışıp durmalıyız. En önemlisi de, kopmamalıyız birbirimizden. Kutlayanın yeni yılı kutlu olsun. Kutlamayı sevmeyenler de hoşgörüyle yaklaşsın. Ben de çok hoşnut olmam yeni yıldan. Ancak kutlarım seveninkini. Unutmadan, ideallerinizden de vazgeçmeyin bu yılda. Hazır hayal kurabiliyorken asla bıkmayın hayallerden. Avuçlarınızda sönmüş yıldızlar varsa, buna da şükredin. En azından sizin ölü de olsa yıldızlarınız var. Yıldızları olmayanlar ne yapsın?
    Sağlıcakla kalın...
    Setenay YILMAZ
    -alevprensesi1

    YanıtlaSil
  11. 2016 ülkemiz ve benim için çok zordu darbeler savaşlar patlamalarla dolu bir yıldı. 2017 ve Allah'tan tek beklentim artık patlama savaş vs. olmaması ve can kaybetmememizdir. Bu yılda çok kayıp verdik. Sivil, asker, polis ve niceleri. Artık ülke olarak patlama, savaş istemiyoruz. İnşallah 2017 ülkemiz için çok güzel geçer.

    YanıtlaSil
  12. 2016 da birçok canlı bomba saldırıları ,suikastlar,ölümler ve bizim için en kötüsü darbe girişimi oldu en sonuncusu ise Reina katliamıydı..Onca Askerimiz ve Polisimiz Vatanı için gözünü kırpmadan can verdiler bu toprağa, 16 aralık hain patlamada şehit düşen 14 askerden biri olan Hasan İlhanın selasıyla uyandım yüreğim yandı ciğerim parçalandı ağlaya ağlaya kalktım yazık değilmiydi o 20 yaşındaki yavrucağa ve onun gibi nicelere yazık değilmiydi ailelerini 2-3 soysuz yüzünden Şehit düştüler şimdi kimse adlarını bile hatırlamıyor... Darbe girişiminde 248 Şehit verdik hani şimdi isimleri neden anılmıyor.. Sadece bunlar değil daha bugüne kadar binlerce Şehitler verdik artık yeter! 2017 den tek temennim bu Savaş bu Kan sona ersin masumlar ölmesin istiyorum Teröre alışmayalım istiyorum mutlu yarınlara uyanalım istiyorum Şehit haberleri Ana baba feryadları olmasın istiyorum..(Asker.)

    YanıtlaSil
  13. 2016 da birçok canlı bomba saldırıları ,suikastlar,ölümler ve bizim için en kötüsü darbe girişimi oldu en sonuncusu ise Reina katliamıydı..Onca Askerimiz ve Polisimiz Vatanı için gözünü kırpmadan can verdiler bu toprağa, 16 aralık hain patlamada şehit düşen 14 askerden biri olan Hasan İlhanın selasıyla uyandım yüreğim yandı ciğerim parçalandı ağlaya ağlaya kalktım yazık değilmiydi o 20 yaşındaki yavrucağa ve onun gibi nicelere yazık değilmiydi ailelerini 2-3 soysuz yüzünden Şehit düştüler şimdi kimse adlarını bile hatırlamıyor... Darbe girişiminde 248 Şehit verdik hani şimdi isimleri neden anılmıyor.. Sadece bunlar değil daha bugüne kadar binlerce Şehitler verdik artık yeter! 2017 den tek temennim bu Savaş bu Kan sona ersin masumlar ölmesin istiyorum Teröre alışmayalım istiyorum mutlu yarınlara uyanalım istiyorum Şehit haberleri Ana baba feryadları olmasın istiyorum..(Asker.)

    YanıtlaSil
  14. Benim icin gecen en kotu yildi diyebilirim 2016.Hatirladigim tek guzel sey yeni bir kardesimin olmasiydi.Kotuydu cunku issizlik ve parasizlikla dolu gecen bir yildi.Kredi karti borclari,ona buna borclar,ustune issizlik derken cok zor gecti.Arkadaslarim(ne kadar arkadassa)tarafindan gene dislanmaya devam ettim,ta ki gozumun onunde bunu yapiyorlardi.Babam cok zor gunler geciriyordu-hala oyle ki onu ilk defa aglarken gormustum.Hep merak ederdim babanim aglamasi nasil olur diye,keske etmeseymisim.Yasadigim en aci duyguydu.Dusunsenize babanim evinizin diregi,herkes yilsa bile babanim ayakta tutuyor herkesi,o bile yilmissa biz ne yapalim?Nasil ayakta duralim?Evden biel sogur oldum 2016'da.Gene parasizliktan eski eve tasinmak zorunda kalmidtik ki eski ev bos degil,amcamlar yasiyor.En buyik tamam da,eski.Tek guzel yani dedemin hatirasini tasimasi.Amcamlar dediysem oyle her bayram hsrclik veren,seven sayan insanlar dusunmeyin.Alkolik ve hirsiz diye dusunun.Cidden hirsiz.Cocugun kumbarasindan para calmak nedir ya?Yengen dersen kufurbazin teki.Kendisi kadar geri olan insan azdir.Amcam cocugu da bana yillar once taciz eden biri.Tacizcimle ayni evde yasiyorum,dusunsenize.Lisede olmama ragmen hala telfonum yok,saka gibi ama oyle.Kisi seven insanlar var bide.Sevenler kim biliyomusunuz?Okula her gun servisle gelen ve sicak tutan montlar alabilenler.Kisi sevmem ben,yirtik cizmelerle okula gitmem gerekir cunku.Montumda sicak tutmaz,anneme dert olmasin diye sicak tutuyo derim.Okulum uzak ve parami ya otobuse harciycam ya yemek yiycem.Kisaca ya karda kista o soguk havada 30dk yuruycem ya middem guruldayarak ders dinliycem.Kac kere bayildigim olmustu okulda.Bu yasta ilaclar kullanmaya basladim,bunye kaldiramiyo artik.Uzun bir yazi oldu fakat icimi dokmek biraz olsun beni rahatlatti.Umarim bir kac tavsiye alirim cunku cidden yasadiklarim artik cok fazla geliyor bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stardoll hesabın var mı? Belki konuşabiliriz, sen anlatırsın ben dinlerim, yardım etmeye çalışırım. Ekleyebilirsin: alevprensesi1

      Sil
  15. 2017 de Allahdan istediyim 3 sey; 1-Insallah bu sinfi guzel notlarla bitiririm 2-Insallah hic bir zaman agalama ve cok cok cok kotu anlar gecirmem ve depresyona girmem. 3-Insallah bu yil ulkemizde terror saldirisi, sehid vermek bunu gibi kotu seyler olmaz ve 2017 in her zamanini gulerek miletimiz gecirir hic bir anne evlat acsisi cekmez.

    YanıtlaSil
  16. Artık barış istiyorum. Patlamalar saldırılar olmasın istiyorum anneler ağlamasın çocukları gömülmesin istiyorum. İnsanlar kalabalık yerlere acaba bomba patlar mı diye korkmadan gitsin istiyorum. kötü insanlar örgütler artık ülkemize bulaşmasın istiyorum ama anlamaları gerekiyor ki biz pes etmeyeceğiz. Kendim için ise ailemle mutlu huzurlu bir yaşam diliyorum. -selinim7

    YanıtlaSil
  17. 2016 kötü bir sene oldu ama 2017 ye umutla bakmalıyız ki güzel günler bizimle olsun.Ben istediklerimi sadece kendim için değil ülkemdeki herkes için istiyorum.Öncelikle masum insanların ölmediği, kimsenin canımıza kastetmediği, birbirimizi şüpheyle bakmadığımız, dışarıya çıktığımızda başımıza birşey geldi mi diye sevdiklerimizin sürekli bizi aramak zorunda olmadığı bir yıl olsun.Ölüm elbette olacak hayatımızda kaçınılmaz ama ölümlerin en acılarını gördük hep beraber haberlerde artık tek derdimizin zam,kar vs.. olduğu bir yıl olsun.Arkasında güzel bir yılı daha arkamızda bıraktık diyebileceğimiz bir yıl olsun.Çocuklar ölmesin,insanlar evlerinden,yurtlarından ayrılmak zorunda kalmasın,açlık son bulsun,silahlar ,bombalar sussun sadece çocukların şen kahkahaları yankılansın kulaklarımızda.Ve ailem hep yanıbaşımda olsun.(stardoll ürünler azcık ucuz olsunn:))))-APLECLASS

    YanıtlaSil
  18. Şimdi içinden hoşlandığın kişiyi düşün , üç kere Bİsmillahirahmenirahim de ve ertesi gün olacakları gör bunu Allah rızası için on yerde paylaş paylaşırsan biri sana aşkını itiraf edecek paylaşmazsan hoşlandığın kişi senden soğuyacak dene de gör
    2017 de bunu herkezin yapmasınız bekleyomm
    adım ise
    coldgirl25

    YanıtlaSil
  19. 2016 yılı geçirdiğim en garip yıldı diyebilirim. Savaşlar, ölümler,şehitler, gözyaşları. Abartısız söylüyorum bu sene çevremde tek bir mutlu insan görmedim. Bu yüzden bu yıl ülkemizde, dünyada var olan bütün iyi insanların mutlu olmasını istiyorum. Kötülerin artık kazanmamasını istiyorum. Yeni yıldan başarı, sevgi, huzur ve mutluluk diliyorum.

    YanıtlaSil
  20. ilk olarak geçen sene yaşadığımız terör olaylarını ,ihanetleri,ülkemize zarar vermek istiyenler için bol dua ettim ve etmeye devam edeceğim ve bu olayların bu sene olmamasını ALLAHTAN dileyeceğim.daha sonra bizim ülkemize sığınarak yardım bekleyenlere ülkeleri güçlü ülkeler tarafından savaş açılan ve zor durumda bırakılan kardeşlerimizin bir an önce ülkelerine kavuşup rahata ermeleri için gönülden ALLAHA dua edeceğim. geçen sene yaptığım yanlışları doğruları baz alarak bu sene daha dikkatli ve mutlu huzurlu olmaya çalışıcam. her günün değerini bilip her zaman için mutlu olucam.ve 2017 de iki günlük dünya için hiç kimseyi kırmıyıcam. işte 2017 için allahtan istediğim şeyler bunlar.(narasa)

    YanıtlaSil
  21. 2016 da birçok canlı bomba saldırıları ,suikastlar,ölümler ve bizim için en kötüsü darbe girişimi oldu en sonuncusu ise Reina katliamıydı..Onca Askerimiz ve Polisimiz Vatanı için gözünü kırpmadan can verdiler bu toprağa, 16 aralık hain patlamada şehit düşen 14 askerden biri olan Hasan İlhanın selasıyla uyandım yüreğim yandı ciğerim parçalandı ağlaya ağlaya kalktım yazık değilmiydi o 20 yaşındaki yavrucağa ve onun gibi nicelere yazık değilmiydi ailelerini 2-3 soysuz yüzünden Şehit düştüler şimdi kimse adlarını bile hatırlamıyor... Darbe girişiminde 248 Şehit verdik hani şimdi isimleri neden anılmıyor.. Sadece bunlar değil daha bugüne kadar binlerce Şehitler verdik artık yeter! 2017 den tek temennim bu Savaş bu Kan sona ersin masumlar ölmesin istiyorum Teröre alışmayalım istiyorum mutlu yarınlara uyanalım istiyorum Şehit haberleri Ana baba feryadları olmasın istiyorum..azize_10cici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıklarımı kopyalamışsın aferim

      Sil
  22. 2016 herkes için zor bir yıldı.Binden fazla şehidimiz var ve bu gerçekten çok üzücü.Bağımsızlığımıza kast etmeye çalışanlar her türlü yolu deniyorlar.Dağ başında yenilgilerini Kızılay'da Beşiktaş'ta Reina'da zafere çeviriyorlar.Burnumuzun dibine kadar girmiş bu hainler bizi parçalamaya çalışıyorlar.Askerlerimizin o koca aslanlarımızın şehit düşmelerinden zevk alıyorlar.Benim derslerden sınavlarımın iyi olması gibi bir dileğim yok.Benim dileğim analar kınalı kuzularını kaybetmesin.Benim derdim vatanım.Ülkemi bu hainlere vermem!Üçü beşi on bini de gelse ben vatanımı vermiyorum ama ne yazık ki evlerine şehit haberi gelen aileler kim bilir yeni yıla ne kötü bir biçimde girmiştir?Biz belki onların hepsini bilemeyiz o kahramanların.Ama ateş düştüğü yeri yakıyor.Ben artık terörün bitmesini ülkemizin huzura kavuşmasını istiyorum ya da diliyorum.Benim şahsen babamın kuzeni şehit düşmüş ben doğmadan önce.Eğer bu şekilde yakınlarından biri şehit düşen varsa üzülmesin ben hep yanınızda olacağım.Ayrıca bir dileğim daha var.İdamın gelmesini istiyorum.Gizlide olsa açıktan da olsa ,ölüm belki onlara ödül gibi, yine de asılmalarını istiyorum.Yaşamalarına dayanamıyorum.Kim bilir kaç şehit annesi oğlunun kıyafetini içine çeke çeke kokluyordur?Kaç çocuk babasız kalmıştır?Onca insan boşuna şehit olmadi.En azından idam gelerek gözleri korkutulabilir.Ve inşallah terör son bulur.O kadar insan korku içinde sokağa bile zor çıkan var.Allah'ım nolur bize yardımcı ol.Senden tek dileğim bu terör belasını başımızdan alman.Allah'ım sen benim en başta vatanımı sonra beni sonra da ailemi koru. AMİN (hajal_)

    YanıtlaSil
  23. Işık istiyorum 2017'den.Karanlığı yok edecek bir umut ışığı...Kanın ve gözyaşının yerini alsın umut. Ağlamamalı anneler, ölmemeli çocuklar... Bir yanda açlıktan ölürken insanlar, diğer tarafta eğlenmemeli insanlar. Uyuyamayan insanlar varken rahat rahat uyumamalı... Bedel ödenmeli 2017'de , akıttıkları kanda boğulmalılar... Aslında sadece İNSANLIK istiyorum 2017'den. Sadece insan olmanın hakkını vermelerini... ( disturbia-_-)

    YanıtlaSil