28 Şubat 2017 Salı

Antidote'den Aldıklarım | Aldıklarımı Nasıl Kombinledim!

Herkese selam!
Uzun zamandır sizlere yazı yazmıyordum kombin vs. paylaşmıyordum.
Geçtiğimiz günlerde Antidote limitli mağazası geldi bende sizlere aldıklarımı gösterip birkaç kombin yapmaya karar verdim.
Öncelikle koleksiyonu o kadar çok beğendiğim söylenemez!
Beğenmesem de tabiki sevdiğim ürünler vardı.
Aldıklarımı kombinleye bileceklerimi aldım.
Aldıklarım;
Kombinlerime geçelim;
ilk olarak bu kombnilerin bir birine benzedikelerini görmektesiniz neredeyse bire birler  .
Kombinimde kullandığım antidote panatolon bana alaksızca desinger bir markayı hatırlattı !!
kombinleri daha çok spor tarzda yapmak istedim !!
Diğer kombinim ;


Bu kombinde son zamanlarda en çok tren olan fileyi kullandım .
bu kombinimde kullandığım antidote ise uzun kolları olan parçayı birazdaha  aşağıda kullandım üzerine uzun kollu aynı tonlarda bir kazakla birleştirdim ve daha havalı olduğunu düşündüm street style bir kombin yaptım .
3. kombinim ;

bu kombinde ise elbiseye eklemeler yaptım ki daha fresh dursun !
zaten çok parçalı bir kombin değil diğer kombinime geçelim !
4. kombinim ;

Bu kombine bakınca aklıma Bahar Candan ' ın gelmesi normal sanırım !!
Bu yıl çok trend olan saten ince askılı bir elbise kullandım .

Ben böyle kombinledim .
Siz kombinler hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Siz hangi ürünleri aldınız ?
Siz nasıl kombinlediniz  ?
Hepisini yorum kısmına bırakın .
Herkese İyi Oyunlar !!


2 yorum:

  1. 2.kombinde o tisortu nasil o hale getirdigini anlatabilir misin?cok begendim de ^^

    YanıtlaSil
  2. 2. kombindeki pantolon ve çorap nereden acaba?

    YanıtlaSil