1 Şubat 2017 Çarşamba

Beyza'dan Öneriler!

Selam!

Bugün sizlere bir kombin önerisi paylaşmayacağım daha çok sohbet tarzı, nasıl daha güzel kombinler yaparız konulu bir yazı olacak.

İlk önce tarzınızı belirleyin. Ne tarz kombinler daha çok hoşunuza gidiyor, hangi tarz kombinleri yapmaktan hoşlanıyorsunuz bunu belirleyin.
Sonra tarzı hoşunuza giden ve tarzı size yakın olan kullanıcıları takip edin.
(Takip etmekten kastım yaptığı kombini kopyalamak değil, o nasıl şeyler yapıyor bakın ve ilham alın)
Mutlaka ilham aldığınız yerler olsun. Mesela ben designer markalardan ilham alıyorum.
İlk başta kombinler kötü olacaktır ama siz pes etmeden devam ettiğiniz sürece ilerleyeceksiniz.

Ben nasıl kombin yapıyorum?
Benim ilham aldığım designer markalar Vetements, Off-White, Prada, Acne Studios, Celine vs.
kombin yapacağım zaman bu markalara bakıyorum ve fikir alıyorum. Takip ettiğiniz markalar yabancı marka olmak zorunda değil. Dediğim gibi bu markalar benim tarzıma uyuyor.

Direk olarak pantolon tişört kombinindense farklı şeyler denemeye çalışıyorum. Elbiseyi üst olarak kullanıyorum, kemerlerden büstiyer yapıyorum daha bir sürü farklı şey.

Bu kişiden kişiye göre değişir ben genelde sinirliyken daha güzel kombin yapıyorum. O zaman kötü düşünceler oluyor aklımda ve güzel fikirler geliyor.

Kombin yapmak için 10 dakika gibi kısa bir süreyi kullanmayın. Bol vaktiniz olsun.

En önemlisi de asla pes etmeyin.

Unutmayın kombine takacağınız bir küpe bile kombini baştan değiştirebilir.

Umarım yazı hoşunuza gitmiştir.
Düşüncelerinizi aşağıya yazmayı unutmayın!



3 yorum:

  1. Teşekkürler bu güzel yazı için. Aslına bakılırsa, oldukça yararlı olmuş. Özellikle de bu işe yeni başlayanlar için. Markaları takip etmeyi deneyeceğim. Ancak sanırım ben öyle yapamam. Daha çok kendi kendime bir şeyler üretiyorum. Çünkü kat kat giyiniyorum, doğal olarak karışık gibi duruyor. O nedenle bulmakta zorlanabilirim. :/ Yine de teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil
  2. Dün gelmesi gereken Hotbuys Vintage Stone Washed Denim Starplazaya hala gelmedi,It Girls mağazasında ikinci sayfada Vintage Stone Washed Denim diye bir ürün var ama hotbuys değil ve hotbuysdan farklı. Ne oluyor anlamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günün ürünü kısmında pantolon var fakat üstüne tıklayıp mağazaya gidince yok oluyor. Her zamanki gibi hata...

      Sil