3 Şubat 2017 Cuma

Chimi Yarışmasının Kazananları!

Merhaba Arkadaşlar!
Chimi Yarışmasının kazananları açıklandı.
Kazanan hiç Türk kullanıcı yok.
İşte Karşınızda Chimi yarışmasının kazananları.

1. fame.Lady.GaGa. (İngiltere)

2. VickyVCuchi (Uruguay)

3. ChristyKindi (İngiltere)

4. BandUnicorn (USA Minor Outlying Adası)

5. chimy (Arjantin)

6. benjamina16 (İspanya)

7. Balmaiin (Danimarka)

8. _Angie__ (İsveç)

9. peggy_sue (ABD)

10. dollwars34 (ABD)

Ben bazı tasarımları basit buldum arkadaşlar. Bazıları da gerçekten çok güzel. Bu benim görüşümdür.

Siz kazananlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

6 yorum:

  1. Takı bölümündende tasarlanabiliyormuydu?

    YanıtlaSil
  2. Peggy sue mu ne hiç begenmedim

    YanıtlaSil
  3. Bu da benim şahsi fikrim, gerçekten "berbat" olanlar var. Yalnızca seçmek için seçilmiş gibi. Güzeller yok mu? Kesinlikle var. Ama kimisi vasat. Umarım grafikleri daha iyi olanlar olur.

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden iğrenç böyle bir şeyle kazanabileceğimizi bilseydik katılırdık

    YanıtlaSil