6 Şubat 2017 Pazartesi

Hayalimdeki Meslek Sonucu




Merhaba canlarım :)
Öncelikle yarışmayı kazanan kişiyi açıklamak istiyorum.
Kazanan kişi AfroditzaaaaXD oldu.

Sebebine gelecek olursak çünkü kendisinin çok güzel bir konuya parmak bastığını
düşünüyorum.
Yazdığını okuyunca sizlerinde bana hak vereceğini düşünüyorum.
                                                          Umarım hepiniz de ileride istediğiniz yerlere gelebilirsiniz.
                                                                      Öyle güzel hayalleriniz var ki imrenip de                                                            
                                               "Keşke bende de bu mesleği yapacak kabiliyet olsa" dediğim bile oldu.                                                                        
                                                          Ve diğer bir sürprizim ise katılan herkes dilek listesine
                                                                            25 sd lik ürün koysun lütfen.
                                                                  4 gün içerisinde ürünlerinizi göndereceğim  :)                                

                                                             Bende sizlerle hayalimi paylaşmak istiyorum :)
                                                          Biraz uzun olabilir yazım şimdiden söyleyeyim :D

Küçükken doktor olmak isterdim fakat yaşım ilerledikçe aslında bu meslek için hiç uygun olmadığımı anladım.8. sınıftan lise mezuniyetime kadar inatla psikolog olmak istiyorum derdim.
12. sınıftayken tercih listeme başka bölümlerde yazmayı düşünüyordum ama aklımda bir tek psikoloji vardı.Benim gibi psikoloji bölümüne gönül vermiş olan bir arkadaşımla "Acaba sana nasıl bir pusu kursam da önüm açılsa" gibisinden espriler yaptığımız zamanlar aklıma geldikçe gülüyorum.Gerçek şu ki yanlış sularda yüzdüğümü tercih zamanım geldiğinde fark ettim.Psikolojini bana uygun olmadığını sadece havalı gözde meslekler arasında olduğu için yıllarca bu mesleği istiyorum diye direttiğimi çok geç fark ettim.Sınav sonuçlarım açıklandığında neden sonuçlarımın beklediğimden kötü geldiğini de böylece anlamış oldum.Çünkü ben hiçbir zaman psikolog olmak için çaba göstermemiştim.Sadece istemiştim ve istemekle olmayacağını bildiğim halde sadece istemekle yetinmiştim.Sonra uzunca düşündüm.Aklıma 8-9 yaşlarında annemden habersiz çorba yaptığım,lisedeyken arkadaşlarımın doğum günleri için defalarca kez pasta yaptığım ve hatta 12. sınıfta makarna günü yapalım dendiğinde makarnayı ben yaparım diye öne atladığım,canım sıkıldıkça kendimi mutfağa attığım zamanlar geldi.Ve kendimi mutfakta mutlu hissettiğim için ileride de mutfakta olmak istediğimi fark ettim.Ve kendim için en uygun bölümün Gastronomi ve Mutfak Sanatları olduğuna karar verdim.Şimdi üniversiteye 2. kez hazırlanıyorum ve bu sefer gerçekten azimliyim.Yazım çok uzun oldu belki bir çoğunuz okumadı bile ama okuyanlar için son bir sözüm var.İleride pastane açıp,yaptığım pasta ve tatlılarla insanların güzel ve tatlı anlarını biraz daha tatlandıracak olmanın düşüncesi bile inanın beni bu hayalime daha çok bağlıyor.Sizlere de ileride severek yapacağınız mutlu ve huzurlu bir gelecek dilerim.
                                                                                                  Sağlıcakla kalın :)

12 yorum:

  1. Böyle bi blogu takip etmek ne kadar güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogla ilgili böyle düşünmen ne kadar güzel^^Beni çok mutlu ettin :)

      Sil
  2. Hediyeleri hemen göndermesen yarın veya çarşamba günü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 gün içerisinde göndereceğim canım :)

      Sil
  3. Çok iyi düşünmüşsün^^Sevdiğin mesleği yapmak kadar güzel birşey varmı yahu :) İnşallah hayallerin gerçek olur^^(Pastanen için de şimdiden bir isim aramaya başla bence^^Çalışırken daha da hevesli çalışırsın :) )Ben de aynı sınava hazırlanıyorum^^Şuan aklımda bilgisayar mühendisliği var ama kısmet diyelim^^Sürekli kararım değişiyor da :)Belki de resim öğretmeni olurum..belki de daha başka şeyler ^^Anlayacağın puan odaklı ilerliyorum :) Anladığım kadarıyla azimli bir kızsın başaracağına eminim^^İkimiz için de hayırlısı olsun^^Mutlu kal ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım hakkımızda hayırlısı olsun inşAllah :)) Benden sana bir tavsiye kalbini dinle senin için en doğru mesleği kalbin bilir bende kalbimin sesini dinledim umarım istediğin gibi seni mutlu eden hevesle severek yapabileceğin bir mesleğin olur^^Şimdiden başarılar dilerim❤

      Sil
  4. vay be gerçekten hayatımı anlattın sandım çünkü bende meslekteydim çocuk gelişim bölümünde ama o bölümü yapmak istemedim üniversiteyi kazanamam diye ama 10.sınıftayım ve anadoluya geçtim ve ilk gün anladım pişman oldum şimdiki hedefim meslek lisesine geçip çocuk gelişim öğretmeni olmak :) senin hedeflerinde çok hoş bende türkçe öğretmenliğinin havalı olduğunu düşünmüştüm ama çocuk gelişimi bana daha uygun siz çok iyi yapmışsınız mutfakta yetenekliyseniz bence güzel bir bölüm bu arada hangi liseden mevzun oldun onu merak ettim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rauf Denktaş Anadolu Lisesi canım :)

      Sil
  5. merhaba bende katılmıştım yarışmaya nickim: mickymouse44 ekliyim zaten sende :D ödül için tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Ben AfroditzaaaaXD çok teşekkür ederim... Beni ekleyebilirsiniz kızlar kabul ediyorum :)

    YanıtlaSil
  7. meraba yarismaya katilmistim bende ama umarim hayalim hosunuza gider:) insallah oyretmen olurum gec oldu ama yineden soyliyim dedim:) ismim-missesili

    YanıtlaSil
  8. Bnde katilmistom yarismaya dilek listeme koydum urunu adim ailemkbr10

    YanıtlaSil