2 Şubat 2017 Perşembe

Hayalimdeki Meslek(Yarışma)


                                                                                      Merhabalar :)
                                   Bildiğiniz üzere önümüzdeki hafta okullar açılıyor.Umarım bu ufacık molanız
                                                                     dolu dolu ve eğlenceli geçmiştir.
                                                    Tatiller güzeldir fakat eğitim de gerekli olan ihtiyaçlarımızdan biri.
                                        Sonuçta ileri de yapmak istediğimiz mesleğe eğitim sayesinde ulaşabiliriz :)
                                               Sizlerden istediğim yorum kısmına ileride olmak istediğiniz mesleği
                                                              ve neden o mesleği seçmek istediğinizi yazmanız.
                                            Tek kural var;en içten duygularınızla ve samimi bir yazı yazmanız.
                                               Yarışmanın süresi 4 gün ve kazanana göz maskesi vereceğim :)
                                                                      Katılan herkese başarılar dilerim :*
                       

24 yorum:

  1. Ben mimar olmak istiyorum.Hem sevdiğim işi yapıp hem de insanların isteklerini karşılamak çok güzel bir duygu olurdu.Ayrıca ev fiyatlarından dolayı birçok kişi ev bulamıyor.Bu nedenle de büyüyünce mimar olup ev fiyatlarını az olsa bile düşürebilirim.Bu sayede de insanların kalıcak yeri olur,kışın kimse dışarıda üşümez hem de çocuklar için de daha iyi bir çalışma ortamı hazırlanır.Hem ev sahipleri mutlu olur hemde ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada kullnıcı adım: klerisa4

      Sil
  2. en kalpten istediğim meslek ÖĞRETMEN olmak çünkü çocukları karanlık dünyalarında aydınlık olmak için çabalamak insan mutluluk kaynğıdır şu kısacik ömrümüzde binlerce insan bizim bildiklerimizle aydınlanıyorsa ne mutlu ki bize hem bizim bilgimiz artıyor hem başkaları yeni şeyler öğreniyor bu insanı en mutlu eden sebeptir görümek üzere...

    YanıtlaSil
  3. ben animasyon çizimcisi olmak istiyorum. Çünkü bu meslekle bi nevi çocukların kalbine belkide kalbinin en derinine ufakta olsa bi dokunuş ve bi hayal bırakıyoruz. Çocuklar mesela Moanayı görüyolar ve o karaktere hayran oluyolar onun gibi giyinip saçlarını onlar gibi yapıyolar. düşünsene senin hayalindeki bi karakteri bi çocuk benimsiyo ve ona hayran oluyo senin yaptığın şeye bu mükemmel bi duygu.Saçlarım rapunzel gibi upuzun Tenim Pamuk prenses gibi bembeyaz Bi elbise istiyorum ve arielin o güzel elbisesi gibi bu cümleler bence çok hoş ve bu cümleeri bi gün benim yarattığım karakterler içinde kurulmasını istiyorum...
    n.icel33

    YanıtlaSil
  4. ben iç mimar olmak istiyorum ben resmi ço kseviyorum ve deoğştan karakaem yeteneğim var. bende bundan çokmutltuyum okuln popü gibi bşy oldum :D resmileri ben çziyorum ailem de mutlu bana kaçkişi fen lisesi falan ddi başka bir meselk yokkmu aklında dedi ben hayır dedim çünkü okadar başarılı beğilm dedim bazı sıkıntılarımda var :/ ama ben ilerde iç mimar olucam resimlerim bütün türkiyeye yayılacak hemde vido çekicem youtubede sırf resimle ilgili :D az kaldı 2. teogdan sonra

    YanıtlaSil
  5. ben endustıryal tasarımcı olmak ıstıyorum bırseyler tasalayıp kullanıslı olup hayatımızı kolaylastırmasını ısterım. kullanııc adım missprenses58

    YanıtlaSil
  6. sen ortaya bir ödül koyarsan içten olmalarını bekleyemezsin, içten olmalarını beklersen ödül koyamazsın.

    YanıtlaSil
  7. Küçüklüğümde balerin olmak isterdim.Dönmek,dönmek ve dönmek...Fakat gözümdeki astigmat buna engel oldu.Her mesleği düşündüğümde içinde bir adaletsizlik gördüm.Bunu nasıl açıklayacağım bilmiyorum ama ben avukatlıkta bile eşitlik göremedim.Günümüzde bir tek şey artık parayla değil..O da askerlik...Biliyorsunuzdur ki bedelli askerlik kalktı.15 Temmuz'dan sonra inanın içim içime hiç sığmadı.Sen kadınsın almazlar seni dediler.Hayır bunlar benim kulağıma vız gelir.Ben vatanıma milletime hayırlı bir asker olarak yoluma devam etmek istiyorum.Kadının asker de olabileceğini,gerekirse vatan bekçisi olabileceğini göstermek istiyorum.Askerlikte de adaletsizlik olabilir.Ama benim gönlümden geçen meslek askerlik...Ben artık kadının toplumun alt sınıfından görülmesine dayanamıyorum.Kadın diye aşağıladığınız varlık askere gidecek yiğitler doğuran kutsal annedir.Başka bir nedeni ise vatanım uğruna kahramanlar gibi şehit düşmek.Askerlikte ölmek vardır dönmek yoktur.Ben canımı,canımdan ötemi vatanıma bağışlamak istiyorum.Ben ASKER olmak istiyorum.İleride belki yüksek rütbeli bir asker olurum.-göz sıkıntım için ameliyat olabilirim-İşte belki o zaman beni görürsünüz.Ve benimle gurur duyarsınız.Ben de size gözlerimle kahramanlık nasıl olur göstermiş olurum.Gözler kahramanlıkları anlatmaya yeterdir çünkü...İleride asker olabilirsem bu benim için en büyük mutluluk olur :). sevgi_kristali

    YanıtlaSil
  8. ben psikolog olmak istiyorum. İnsanların sorunlarını çözmek, onları mutlu etmek çok güzel bir duygu. İnsanlarla ilgilenmeyi seviyorum ve bunu ileride meslek hayatıma da taşımak isterim. Onlarla konuşmak ilgilenmek bana huzur veriyor. İşte bu yüzden psikolog olmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ben kucuklugumde Ressam olmak isterdim.Dunyayi daha renkli bir hale getirmek her yeri rengarenk yapmak isterdim.Bununla dunyanin daha eglenceli olucagini biliyordum.Renkler daha cok cocuklarin hosuna gidiyor.Resimlerde cocuklarin hayal ettiklerini yansitmak isterdim.Ama o kucuklugumdu belki de onda hic gerek yoktu ama simdi gercekten dunyayi daha rengarenk hale getirmek lazim heryerde bombalar silahlar var.Bunlarsa daha cok cocuklara yansiyor.Bu yuzden de ressam olup onlarin dunyasini renklendirmek istiyorum.(harf ya da soz hatalarim ola bilir Turk degilim)

    YanıtlaSil
  10. Mimar olmak istiyorum.Nedense bir zamanlar doktor olmak istiyordum hedefim olan doktor meseleğini araştırdıktan sonra vazgeçtim.Çünkü doktor olmak istiyorsanız herşeyi göze alacaksınız. Ben kan'a dayanamam,ameliyat sırasında başım döner vs. ben'de bunları başaramayacağımı bildiğimden ötürü bu mesleği hedefimden uzaklaştırdım.Şimdiki hedefim mimar olmak.Mimar olursam eğer evinden memnun olmayanların evini televizyonda gördüğüm bir program gibi '' Evim Şahane '' belki bileniniz vardır.İşte ordaki mimar Selim Bey gibi dünya değerlisi insanları azıcık'ta olsa mutlu etmek istiyorum.O mutluğu yüzlerine görmek dünyalara bedel olsa gerek.Henüz günahsız çocukların odalarını hayallerindeki gibi yapmak herşeye bedeldir. Bir insan ben bunu yapacağım dediyse onu yapmalı.Ve ben bu amacımı başarmayı çok istiyorum.♥(Stardoll nickim - Julixce._ )

    YanıtlaSil
  11. Ben lise 3.sınıf öğrencisiyim. Hayalimdeki meslek ise çocuk doktorluğu. Bu meslek aşkı 7.sınıfta başladı. Ondan önce bir çok kez kararımı değiştirmiştim. Ben 7.sınıfa giderken bir gün küçük kardeşim Hilal rahatsızlanmıştı. Daha 6 yaşındaydı. Zatürre adlı hastalığa yakalanmıştı. Hastalığı bebekken başlamış fakat biz hiç farketmemiştik. Doktorların tedavi edebileceği bir hastalıktı fakat kardeşim yanlış iğne ile hayata gözlerini yumdu. Onun gibi birçok küçük yaşlı arkadaşlarımız ölüyor. Ben bu hatanın önüne geçmek isterim. Çocuklara yardımcı olmak,onlarla arkadaş gibi olmak istiyorum. Umarım bu hayalim bir gün gerçekleşir. Çocuklar en güzel çiçektir çocukların dünyaya bakış açısından herşeyleriyle çok seviyorum. Onların hastalıklarına çare bulup,onları iyleştirmek ve bunu istemek... Kelimlerele tarif edilemez.nickim pera.star

    YanıtlaSil
  12. Ben en cok oyretmen olmak istiyorum. Ne oyretmeni oluyosam oluyum, cocuklara bir seyler oyretmek onlari geleceye, hayata doru duzgun yetistirmek istiyorum. Cocuklari cok seviyorum. Onlara ders disinda hayatin nasil bir yer oldugunu nasil bir sey oldugunu nasil yasamalrini ve hayellerinin pesinden kosmayi oyretirim. Insallah oyetmen olurum ve hic bir oyrencime asla sifir vermem verirsemde, bi kere veririm ders almasi icin ve her seferinde onu basin akakarim:) Ama bunun onun ders almasi icin yaparim. Cocuklar icin cok calisirim her konuda onlara destek olurum.

    YanıtlaSil
  13. Allah in izniyle ogretmen olmak istiyorum.Bi nevi ablamin yolundan gitmek istiyorum insAllah.Okula her gittigimde sinifa bi ogretmen girdiginde hemen kendimi onun yerine koyuyorum boylee hayallere daliyorum.Ogretmen olup ogrencilerime anilarimi anlatip guzel notlar verip arkadasca davranip onlarla komik anilar komik paylasimlar yapmak istiyorum.InsAllah hayallerim bigun gerceklesir.

    YanıtlaSil
  14. Ben mimar olmak istiyorum bi kaç sene önce mesela(halen de yapiyorum)böyle camdan bakardım evleri,evlerin bahçelerini kafamda dizayn edip çok güzel tasarimlar yapiyodum aklimdan şöyle şuraya beyaz çit bi çardak gibi daha bir çok şey tasarliyordum aklimda bunu yapmaktan gerçekten zevk alıyorum ve gerçekleştirmek istiyorum
    Kullanıcı adım:girldesi4

    YanıtlaSil
  15. Benim ileride sahip olmak istediğim 2 meslek var aslında,ve bunlar birbirinden farklı.İlk meslek seçimim voleybolcu olmak bu mesleği neden mi seçtim? Çünkü sporu çook seven biriyim ve bütün bir hayatımı sporla geçirmek bana büyük bir mutluluk verirdi ve gerçektende bu mesleği hedeflediğim için çok mutlu,gururluyum.İkinci olarak sahip olmak istediğim meslek ise moda tasarımcısı bu mesleği isteme gerekçem ilk olarak tabii ki de çizimlerimin iyi olması diğer bir nedeni ise çizdiğim kıyafetler ile dünyada moda akımı oluşturmak bana çok gurur verirdi :) Ama hangi mesleğe sahip olursam olim bu mesleklerden asla vazgeçmiyeceğim yeteneklerimi sonuna kadar devam ettireceğim. ♥

    YanıtlaSil
  16. İleride Kitap Tercümanlığı istiyorum. Çünkü yabancı dillere çok fazla ilgi duyuyorum. Kendi dilime nasıl saygım varsa diğer diller de benim için öyle. Özellikle İngilizceye aşık bir insanım. Yabancı biriyle muhabbet ederken çok mutlu oluyorum. İngilizce konuşabilmek, yazabilmek benim için gurur verici bir şey. İngilizce bir kelime gördüğümde merak edip araştırmaya başlıyorum. Aşık olduğum bir iş yapmak istiyorum. Kitap okumaya da bayılıyorum. Yabancı kitaplara ilgim daha fazla fakat İngilizcem o kadar ileri bir seviye de değil. Hem aşık olduğum dille ilgili bir şey yapmap hemde kitap sevgimi birleştirmek istiyorum.
    - belieber_ebrar

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar güzel insanlarsınız siz öyle ♥ İnşallah hepiniz hayallerinize kavuşursunuz^^İnsanın sevdiği işi yapması gerçekten çok önemli.Sevdiğiniz iş sizin için bir "iş" olmaz^^Beni Stardoll'e bağlayan şeylerden biri de bu!Sizin güzel hayallerinizi görebilmek!^^Eminim ki geleceğin en iyi mimarları,en başarılı psikologları,en sevilen yazarları,hayat kurtaran doktorları,yeni nesilleri yetiştiren muhteşem öğretmenleri ve daha nice başarılı insanlarıyla aynı ortamda bulunuyorum!^^Sizi seviyorum!Hayallerinizin peşinden koşmaya devam edin ve asla yılmayın lütfen^^Bu sizin hayatınız.Sizin hikayeniz,sizin klibiniz,sizin filminiz!(Belki de bir dans gösterisi!)^^Size Nil Karaibrahimgil`in "Gençliğime Sevgilerimle" adlı videosunu izlemenizi öneriyorum^^Size ilham vereceğine inanıyorum ♥Hayallerinizle,sevgiyle kalın!

    YanıtlaSil
  18. Üniversite öğrencisiyim. Bölümüm ortepedik protez ve ortez yani daha açık anlatmam gerekirse uzuvunu kaybetmiş bireyler için protez uzuvlar yapacağım. Bu bölümü kendim tercih ettim. İnsanlara yardımcı olmak istiyorum ve onların kaybettikleri uzuvlarının eksikliğini yaşamalarını istemiyorum. İnsan vücudu o kadar muhteşem yaratılmış ki, aslında öyle şanslıyız ki... Ama ne yazık ki insanoğlu ancak elinde olan şeyin kıymetini kaybedince anlıyor. Allah (c.c) 'ın bahşettiği uzuvlarının yerini tutmasada bu insanlara elimden geldiği kadar yardımcı olmak, bir dayanak sağlamak istiyorum. Unutmayın hepimiz birer engelli adayıyız. Bir kaza sonucu yada bir hastalık sonucu uzuvunu kaybetmek zorunda kalmış insanlara yardım eli uzatmak onların elllerini sıkı sıkı tutup onların yanında olmak istiyorum. Mesleğime kavuştuğumd aşkla yapacağıma inanıyorum.


    -AfroditzaaaaXD

    YanıtlaSil
  19. küçüklüğümde aslında 2 meslek olmak isterdim ilk olarak doktor olup insanları yeniden hayata döndürüp hayat hikayelerini dinlemek isterdim çünkü fazla ilgi çekici bana göre ve bunu sevipte öğrenmek isteyen genç çocuk yaşlı hepsinin öğrenmesi için yazar olup kitap yazardım .....
    kullanıcı adım :esra.stardoll55

    YanıtlaSil
  20. KÜÇÜKKEN BAZI ÇOCUKLAR GİBİ ÖRETMEN OLMAK İSTERDİM AMA SONRA ÖRETMENİMİZİN ÇEKTİĞİ ÇİLELERİ GÖRÜP VAZGEÇTİM KÜÇKKENDE CANI GÖNÜLDEN İSTEMEZDİM ZATEN ÖRETMEN EVE ÖDEV VERİNCE SALLIYIM GİTSİN İŞTE DERDİNDENn.AMA BÜYÜTÜKÇE DÜŞÜNMEYE KENDİME SORMAYA ZAMANIM OLDU.BİR MESLEK SEÇERKEN DÜŞÜNDÜĞÜM İLK 3 ŞEY VARDI 1. SEVDİĞİM BİRŞEY OLMALIYDI 2. HERGÜN ZEVKLE İŞE GİDERKEN BÜYÜK BİR MULULUKLA KALMALIYIM 3. PARASI İYİ OLMALI .BUNLARI DÜŞÜNDÜĞÜMDE AKLIMA İLK GELEN ŞEY KENDİMİNDE ÇOK SEVDİĞİ MODA TASARIMCILIĞI OLDU .BELKİ BU SÖZ BAŞKASI İÇİN YENİ ŞEYLER TASARLAMAK ANLAMINA GELEBİLİR AMA BENİM İÇİN ÇOK ŞEY İFADE EDİYOR.HENÜZ 15 YAŞINDAYIM AMA ŞİMDİDEN HEDEFİM VE BU HEDEFE ULAŞMAK İÇİN YAPACAKLARIMI BEYNİMDE TARTIYORUM.BU İŞ İÇİN YAPAMIYCAĞIM HİÇBİRŞEY YOK.
    SEVGİLERLE : JESİCA1115 (YASEMİN) :)

    YanıtlaSil
  21. şu anda 16 yaşındayım ve geçen seneye kadar ne olmak istediğimi bile bilmiyordum hayattan hiçbir beklentisi olmayan zengin koca bulup evlenirim havalarında olan gençlerden biriydim -tam bi saçmalık üstüne salaklık- yaz tatilimin çoğunluğunu yabancı dizi izleyip LoL oynayarak geçirdim ve ne oldu İmam-ı Azam'ın dediği gibi bilmediklerim ayağımın altına konuldu sonra kafam arşa değdi-15 Temmuz darbesi- darbenin ne olduğunu biliyordum olanları bilgisayarımdan takip ettim gerçekten yaşamadan anlamı yormuşsun annemle babam hep anlatırdı tüp, ilaç, hastane sıraları gece dışarı çıkma yasağı ve bir sürü şey. ve tarih dersinden aklıma Adnan Menderes geldi bilmeyenler için Türkiye'nin ilk askeri darbesi olan 27 mayıs darbesinde asılarak idam edilen başbakan be hükumeti devirmek için cumhurbaşkanına suikast yapacaklarını anladım ve size saçma gelebilir çünkü öyle twitter dm den cumhurbaşkanına mesaj attım 1 değil 2 değil 25 tane mesaj bir ihtimal dedim. sonra sokağa çıkın emri geldi babam gitti ama beni götürmedi. tüm gece ağladım ve düşündüm ben bu ülkede böyle güçlü ve zeki bi vücutta zengin koca bulup evlenmek için dünyaya getirilmedim dedim ve o anda aydınlandım bi olay bi insanı bi gecede ancak bu kadar değiştire bilir ve polis olmaya karar verdim plan ve programlar yaptım her şeyi ölçüledim oyunları dizileri çalışmayı ve okullar açılmasına 1 ay kala fitness salonuna ve diksiyon kursuna yazıldım okulumu değiştirdim -eski okulumda öğretmenlerle aramın pek iyi olduğu söylenemezdi- alanım dildi fene çevirdim PMYO kitapları aldım saçlarımı kestirdim-uzundu bence uzun saç tam bi saçmalık artık kısa saç sevimli maşası kolay ve taraması ve yıkaması da kolay her neyse- Artık değişmiş bi insandım Uğruna öleceğim ve yaşayabileceğim bi Ülkem var. Sonradan anladım salaklığın ne kadar ağır bedeli olduğunu neyse ki aklım başıma geldi sonradan da olsa size şunu da söylemek istiyorum hayat disney filmlerindeki yada dizilerdeki gibi değil ---bunu samimiyetle söylemek isterim ki gerçekten değil özelliklede lise tam bi hayal kırıklığı , bunu henüz liseye geçmemiş olanlar için söylüyorum kırmızı dolapların önünde bekleyen yakışıklı 12. Sınıf futbolcular yok hatta kırmızı dolaplarda yok sadece daha fazla ders daha fazla baskı daha fazla sivilce ve gözyaşı bunu söylemek istedim çünkü bana söyleyen olmamıştı yani beklentim çok büyüktü--- ve benim aptallığın daniskası fikrimi bunları neden söylediğimi bile bilmiyorum her neyse be gelecekte polis olmak istiyorum.
    benim gibi salaklık yapmayın keşke yapmasaydım diyeceğiniz şeyler yapmayın keşkerin geri dönüşü olmadığını ve yanlışın neresinden dönülürse dönülsün k ar olduğunu unutmayın ve böyle bi işaret mucize beklemeyin zaten mucize sizsiniz bunu unutmayın değişimi siz başlatırsınız gerçekten değişmek isterseniz ama bunu gerçekten içinizden gelerek isterseniz hiçi şey imkansız değildir
    SONRADAN PİŞMANLIK DUYACAĞINIZ ŞEYLER YAPMAYIN, İSTEDİĞİNİZ MUTLU OLACAĞINIZ VE DOĞRU OLDUĞUNA İNANDIĞINIZ ŞEYLERİ YAPIN, İSTEDİĞİNİZ ŞEY OLUN, BAŞKASININ SİZDEN İSTEDİĞİ ŞEY OLMAYIN, BİR KERE GELİYORUZ BU DÜNYAYA BİRA STRESLİ AMA BU MAHVETMEYİN
    Umarım birilerinin bakış açısını değiştirmişimdir.
    Hayatını mahvetmekten, bi uçuruma sürüklemekten son anda kurtaran GELECEĞİN POLİSİ kızdan herkese,
    stardoll-hale22
    -ben bile başlarken bu kadar uzun olacağını tahmin etmemiştim-


    YanıtlaSil
  22. Ben tabi ki veteriner olmak istiyorum. Çünkü onların bizim yardımımıza ihtiyaçları var. Hayvanları sevmeyen bir insan da düşünemem. Kendime bir klinik açmak ve orda hayvanlarıma bakmak, iyileştirmek , onlara bir yuva vermek, beslemek ve daha bir sürü şey sıralanabilir. Şuan sadece balık bakabiliyorum onlar da benim her şeyim umarım yıllar sonra bu konuda çok daha iyi bir noktaya gelebilmiş olurum. Kullanıcı adım : Yarinim.seda

    YanıtlaSil