23 Şubat 2017 Perşembe

İçimizden Biri '26asude26'

Merhabalar canlar :)
İçimizden Biri 2017'de  bugün ki konuğumuz 26asude26 oldu.
Kendisiyle önce röportaj yaptım.
O zaman 26asude26'yı tanımaya ne dersiniz :)

+ Öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz? 
- Merhaba ben Asude 20 yaşındayım veterinerlik fakültesi öğrencisiyim.
+ Kaç yıldır stardoll oynuyorsunuz?
- 7 yıldır stardoll oynamaktayım fakat arada girmediğim dönemler oldu tabi :)
+ Stardoll ile ilgili söylemek istedikleriniz nelerdir?
- Stardoll benim için moda, tutku ve yaşam demek :)
+ Blogumuzu takip ediyor musunuz?
- Bloğunuzu düzenli olarak takipteyim :)
+ Blogumuzda neler görmek istersiniz?
- Bana göre zaten çok dolu dolu bir bloğunuz var aradığım tüm özellikleri karşılamakta örnek kombinler olsun farklı fikirler olsun her şey mevcut :)

Bakalım 26asude26 sizler için nasıl bir kombin hazırlamış :)
Asude'ye yapmış olduğumuz röportaj ve kombini için teşekkür ediyorum.
Sizlerde kombininizi paylaşmamızı ve sizinle röportaj gerçekleştirmemizi istiyorsanız
Sağlıcakla kalınız :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder