16 Şubat 2017 Perşembe

İçimizden Biri 'grzl4'

Merhabalar canlar :)
İçimizden Biri 2017'de ilk konuğumuz grzl4 oldu.
Kendisiyle keyifli bir röportaj yaptım.
O halde grzl4 kimmiş tanıyalım :)

+ Öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz? 
- Tabi.Ben İpek 15 yaşındayım.İzmir de yaşıyorum ve İzmirliyim.
Stardolla 2012 yılında başladım.Aslında başlama hikayem biraz garip.
Kuzenimin evine gitmiştim ve orada kuzenimle ortak arkadaşımızda vardı.
Bende tam şöyle bir oyun olsa da kendi evimiz falan olsa kıyafetlerimiz falan olsa 
ama online olsa demiştim bunu çok iyi hatırlıyorum :D
O da zaten öyle bir oyun var demişti
ve o gün bugündür oynuyorum.
+ Kaç yıldır stardoll oynuyorsunuz?
- 5 yıldır oynuyorum.
+ Stardoll ile ilgili söylemek istedikleriniz nelerdir?
- Aslında söyleyeceğim pek bir şey yok.MSP gibi birçok
oyun denedim hepsinden de sıkılıp 3 günde veya 1 haftada bıraktım.
Ama stardoll eğlenceli ve modayla ilgili bir oyun.
Sadece kötü yani normal üyelerin alabileceği şeyler tabi paraları olmadığı için
benim gibi :D
Çok sınırlı yani bazen diyorum keşke normal üyeler için de biraz ayrıcalık olsa :)
+ Blogumuzu takip ediyor musunuz?
- Tabi ki her gün okula gitmeden önce bakıyorum :)
Hatta en çok ziyaret ettiğim sayfalarda sizin blogunuz ve stardoll var :D
+ Blogumuzda neler görmek istersiniz?
- Daha çok normal üyelerinde alabileceği kombinler mesela
LE'den veya SAP'dan olmayan kıyafetlerle yapılan kombinler.
Bi de bence haberleri biraz daha erken yapmalısınız.
Mesela ben bir haberi bugün stardoll da görüyorum
sizin blogunuza bakıyorum bunu 2 veya 3 gün sonra yazıyorsunuz.
Bu arada bu röportajı okuyanlara söylüyorum eğer bir istekleri
veya yardımcı olabileceğim konular varsa bana ulaşabilirler :)
  
Şimdi de yapmış olduğu kombini inceleyelim :)

grzl4'e yapmış olduğumuz röportaj ve kombini için teşekkür ederim.
Sizde kombininizi blogumuzda paylaşmamızı ve sizinle röportaj yapmamızı istiyorsanız


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder