27 Şubat 2017 Pazartesi

İçimizden Biri 'ktk1'

Merhabalar canlar :)
İçimizden Biri 2017'de  bu sefer ktk1 adlı kullanıcıyı ağırlıyoruz.
Öncelikle biraz tanıyalım bakalım kimmiş :)

+ Öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz? 
Selam :) Ben Kafiye 12 yaşındayım.Öğrenciyim :)
+ Kaç yıldır stardoll oynuyorsunuz?
Geçen sene başladım.Yani bir sene oldu.
+ Stardoll ile ilgili söylemek istedikleriniz nelerdir?
Stardoll platformu güzel bir oyun...Yani diğer oyunlara benzemiyor.Fakat bağımlılık yapıyor! Bu yüzden bazen sinir olduğum zamanlar oldu.Fakat modayı sevenler için çok iyi bir oyun!
+ Blogumuzu takip ediyor musunuz?
Evet kesinlikle her gün bakıyorum. Çok güzel bir blog.
+ Blogumuzda neler görmek istersiniz?
Blogunuzda hemen hemen her şey var fakat ben stardollda olan şeylerin daha hızlı bir şekilde yayınlanmasını isterdim.Ve tabi ki daha hesaplı kombinler olsun :) Daha fazla çekiliş bunları da eksik etmemek gerek :)

Ve yapmış olduğu kombin ve ürün fiyatları ise şöyle;
Kafiye'ye yapmış olduğumuz röportaj için teşekkür ederim :)
Sizlerde etkinliğimize katılmak istiyorsanız
İyi oyunlar :*


1 yorum: