7 Şubat 2017 Salı

Ne Kadar Gerçekçi? / FaunSaga İle Röportaj

Merhaba canlarım :)
Son zamanların gözde tasarımcısı ve benim de tasarımlarını
severek takip ettiğim tasarımcı FaunSaga ile röportaj yaptım.
Kendisine röportaj isteğimi kabul ettiği için yeniden teşekkür etmek istiyorum :)
O halde bu güzel insanı tanımaya ne dersiniz?

+ Öncelikle röportaj isteğimi geri çevirmediğiniz için teşekkür ederim :)
- Rica ederim :)
+ Kendinizi kısaca tanıtır mısınız?
- İsmim Gülce,22 yaşındayım :) Hep ressam olmak istemiştim ama şu an bambaşka bir alanda eğitim alıyorum.
+ Stardolla kaç yıl önce başladınız?
- 2 sene önce başladım.
+ Stardollu 3 kelime ile anlatmanızı istesem bu 3 kelime ne olurdu?
- Tasarım,arkadaşlık,şöhret.
+ Tasarımlarınız gerçekten çok güzel :) Tasarımlarınızı yaparken nelerden ilham alıyorsunuz?
- Teşekkür ederim :) Tasarım deyince artworklerimi düşünüyorum.3 tanesini çok ünlü tablolardan tasarladım.Sevdiğim ünlülerden tasarladıklarım var.En son olarak da sevdiğim bir arkadaşımı tasarladım :D Yani hayatımda değer verdiğim şeylerden ilham alıyorum diyebilirim.
+ Stardollde takip ettiğiniz kullanıcılar var mı?
- Çok sevdiğim arkadaşlarım var tabi ki onları takip ediyorum.
pidgin,scrivisolocri,babyfacejoo,dharmacheleste,ebony_siler,vulacano106 ve daha sayamadığım çok kullanıcı var :)
+ Stardoll de favori markalarınız neler?
- Bu soruya her dönem farklı cevaplar veriyorum :D
Şu anda en sevdiklerim;Antidote,LE,Museum Mile :) Teşekkür ederim herkese iyi eğlenceler :)

FaunSaga Artwork Tasarımları




FaunSaga Dudak Tasarımları
Sizler başarılı buldunuz mu tasarımları?
Bence hepsi birbirinden güzeller :)
Herkese iyi oyunlar :*

5 yorum:

  1. Portreleri stardesign dekordan mı yapmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır stardesing hair dan yapılmıştır hepsi

      Sil
  2. Muhteşemler!^^Gölgelendirmeleri de bir harika görünüyor ^^ Başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba güzel blog yazarı, uzun zamandır blogu takip etmiyordum. Birbirinden güzel yazarları almışlar. :) Buraya yazmam biraz garip olabilir ama meslek hakkında bir yarışma yapmışsın. Gönlün nasıl istiyorsa o yolda ilerlemen gerektiğine inanıyorum ve başarabileceğini düşünüyorum. Allah yar ve yardımcın olsun. Ben de 9. sınıf öğrencisiyim ve ilk dönemi nihayet atlattım. 12 senenin en zor senesinin bu sene olduğunu söylüyorlar ve azimlerim sayesinde takdir aldım. Şu anda ikinci döneme girmiş bulunmaktayız ve ben artık çok zorlanmaya başladım. Sınavlar için inanılmaz bir şekilde stres yapıyorum ve kendimi geleceği düşünmekten alıkoyamıyorum. Diş hekimi olmak istiyorum fakat derslerin zorlaştığını gördükçe umudum git gide azalıyor. En iyi derslerimden biri de İngilizce. İngilizce öğretmenliği ya da yabancı dille alakalı bir meslek de çok istiyordum fakat iş olanağının az olduğunu göz önünde bulundurmak lazım. Diş hekimliğini çoook istiyorum ama şu an bile matematik sınavlarına girerken (hatta bütün derslerin sınavına girerken) inanılmaz bir şekilde heyecanlanıyorum. Artık okuldan da sıkılmış durumdayım. Üniversite sınavı da var daha önümde ve düşüncelerim çok karışık. Sence ne yapmalıyım? Umarım okuyup cevap verirsin. Eğer okuyorsan çok teşekkür ederim. İyi günler dilerim. Dileklerini gerçekleştirebilmen temennisi ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım :) Öncelikle önünde çok uzun bir zaman var son 3 yılında hedefini belirlemiş olmak seni daha da motive edecektir.Bu nedenle meslek konusunu eni konu düşünmeni ve yaparken gerçekten mutlu olabileceğin,seni heveslendirebilecek bir meslek seçmelisin.Ayrıca ders çalışma tempon aynı şekilde giderse yapamayacağın şey yoktur.Söylediğine göre çok başarılı bir öğrencisin.Bu durumda ilerde gireceğin sınavdan korkmamalısın.Tabi ki stres ve heyecan olacak ama başarırım inancını bir kere işlersen ruhuna inan başarırsın.Ayrıca çevrendekilere kulak asmamanı önerrim keza ben bu hataya düştüğüm için şu an çok pişmanım.Kalbini dinle :)İlerleyeceğin yolda başarılar dilerim..

      Sil