21 Şubat 2017 Salı

Salı Haberleri(SS Hediyesi / Yarışma / HotBuys)

Haftanın SS Hediyesi
Merhaba canlar :)
Bu haftanın ss hediyesi
Clique mağazasına ait jeans.
Ben almayı düşünüyordum şansıma hediye geldi.
Sizler ne düşünüyorsunuz hediye hakkında.
Almak için buraya tıklayınız.
Bu arada ss olmayıp ürünü beğenenler mağazadan 
13 sd ye alabilirler :)
Ürünle kombin örneği;



Salı Yarışması / Suite Love
Bu hafta gelen Salı yarışmasında bizden istenen
Pretty N'Love mağazasına yeni gelen koleksiyondan
en az 2 ürün kullanarak 
tatlı,sevgi dolu bir suit hazırlamak ve fotoğrafını
28 Şubat tarihine kadar yarışmaya göndermek.
Kazanan 5 doll stardollar ile ödüllendiriliyor.
İlham almak için Rosie.Doll'un sutini inceleyebilirsiniz :)
Yarışmaya katılmak için buraya tıklayınız.
Yeni HotBuys
Bu seferki hb It Girls mağazasına geldi.
Fiyatı 13 sd.
Ben beğendim ama alır mıyım bilmiyorum.
Sizler ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum canlar :*









1 yorum: