14 Şubat 2017 Salı

Ufak Bir Duyuru!!

                                                                                          Merhabalar :)
                                                   Geçen yapmış olduğum yarışmanın kazananının ödülünü verdim
                                                 fakat katılan herkese 25 sd değerinde hediye göndereceğim demiştim.
                                                                              Hediyeleri henüz gönderemedim.
                                                     
                                                          Chrome kullanıyorum ve önceden böyle bir sorun yoktu.
                                                                   Bazı kullanıcılarda aynı sorunu yaşıyormuş.
                                                                    Sanırım bu da stardollun hatalarından birisi.
                                                          Sorun düzelir düzelmez hediyelerinizi göndereceğim :)
                                                                                         Sağlıcakla kalın :*

14 yorum:

  1. bir sorun değil yükleye basınca gidiyor aynısı olunca bende şaşırmıştı ama öyle değilmiş

    YanıtlaSil
  2. Merhaba! Bende chrome kullanıyorum ve bu sorun bende de olmaya başlamıştı.
    Flash yüklememe rağmen, yine de devam ediyordu. Bende böyle bir çözüm buldum;
    Yukarıda, sitelerin linklerini yazdığı bölümde, Bir daire içerisinde 'İ' harfi var. https://resmim.net/f/2mwJyN.png Ona tıklıyorsunuz. Ardından, aşağıda ''site ayarları'' yazıyor. Ona bastığınızda karşınıza çıkan sayfada, Flash ayarını Kare içine aldığım şekilde yapmalısınız; https://resmim.net/f/DQ9XM6.png
    Böyle yaparsanız, ''Flas'' ayarını bütün sitelerde izin vermiş olursunuz. Bende işe yaramıştı, umarım siz de işe yarar. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o yöntemi denedim ve işe yaradı ilgin için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Rica ederim ne demek :)

      Sil
  3. bende de oldu bugün ama kendin halletmelisin sanırım stardolun sorunu değil bu arada bu bahsettiğin yarışma hangi yarışma ? dönersen çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalimdeki Meslek yarışması canım :)

      Sil
  4. kulanıcı adın nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazer224 canım eğer katılanlar arasındaysan hediyeni yan hesaptan almışımdır :)

      Sil
  5. Şey canım benim dilek listemde 21 sd lik pembe bir etek var sen onu alabilirsin istersen 4 sd nin lafını yapmam yarışmaya katılmıştım tekrar yazıyım nickimi pera.star :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım gönderdim gecikme için üzgünüm :))

      Sil
  6. benım hedıyem alınmadı missprenses58 kaılmıstım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediyeni gönderdim şimdi canım gecikme için üzgünüm :))

      Sil