16 Şubat 2017 Perşembe

Young Hollywood | Grammy Koleksiyonu !!

Herkese Selamlar !!
Biliyorsunuz geçtiğimiz günlerde 59. Grammy ödülleri dağıtıldı.
Kısaca bahsetmek gerekirse ödül törenin de dağıtılan en önemli ödüllerin ikisini Beyoncé diğer beş ödülü ise Adele evine götürdü .
Gelen ürünlere gelecek olursak bir mağaza halinde gelmedi !!

Ürünlerin gerçek halleri ise ;

 Keşke mağaza halinde gelseydi beğendiğim bir kaç kişinin kıyafeti gelmedi ama gelenlerden Rihanna ' nın kıyafetine tabiki bayıldım hoşuma gitti .
Diğer kıyafet ise Marren Morris adında yeni bir sanatçının kıyafeti oda fena değil.
Benim gelmesini istediğim kıyafetler ise ;
Beyoncé
beyonce grammy performance 2017 dress ile ilgili görsel sonucu

Lady Gaga 
lady gaga grammy 2017 ile ilgili görsel sonucu
Ben bu ikisinin gelmesini çok isterdim .
Gelen ürünler sizce nasıl ?
Sizin gelmesini istediğiniz ürünler kimin kıyafetleri ?

Herkese İyi Oyunlar !!!

2 yorum:

  1. bana nie gelmedi stardoll daki adım dansetece4

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu size gelmiyor gidip sd ile mağazadan alıyorsunuz

      Sil